Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 3320 ggr
Cybercat
0

Kossabildbomb 3 - Rosa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HUR söt som helst, tycker matte :)

Superstruktur, benstomme man kan slå in spik med, en fullständligt fantastisk skalle. utåtriktad personlighet, stora härliga ögon, massiv päls. Och en charmör (charmös?) av rang.

Den här tjejen har precis allt på plats, utom näsan då *flinar* Stopet är djupt och fint och sitter mitt mellan ögonen (inte i överkant utan på mittlinjen), men näsryggen gör att hon ser precis ut som en vykortskatt :)

Rosa kommer att bli till salu till sällskap och är ju också precis den typ av perser många sällskapsköpare letar efter, men jag skulle också kunna tänka mig att sälja henne med avelsrätt, till rätt hem. Hon har så många fina kvaliteter (ALLT utom nosryggen, faktiskt :)), och en rolig stamtavla.  Hur många gånger har vi inte sagt att "näsan är inte allt"? :)

Hoppas ni gillar min enda "äkta" kossa - alltså den enda tjejen i kullen. Hon är ett kärleksgryn :)

Cybercat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt hopplöst i den här åldern. Jag badade dem igår. De var JÄTTEFINA när jag var klar men det var för mörkt för bra bilder. Så idag när det skulle fotas ser det ut som det var en vecka sedan de var i vattnet, minst :)

Marita-L
0

Så söt

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Mayer
0

Supergo'!

Annkis54
0

himla fin….ser kolsvart ut

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

sidentassen55
0

Hon är väl ABSOLUT inte fel katt att ha till avel….hon har exakt samma stam som de övriga så vad gör henne mindre värd?

Nej jag skulle absluot inte tveka om jag hade möjlighet att använda henne i avelnKyssKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Cybercat
0

Jag älskar Rosa. Verkligen ÄLSKAR henne :) Om jag inte hittar det perfekta hemmet åt henne kan det hända att hon hamnar på foder. För, näsa eller inte näsa, hon har väldigt mycket att tillföra. Och extremiteten, den sitter tjock på linjerna, så det är i alla fall värt ett försök :)

Yataz
0

Åh, en andra favorit!! Kyss Hon har DET på något sätt (säger jag som inte kan perser) SkrattandeFlört

Yataz