Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1698 ggr
Cybercat
0

Kossabildbomb 5 - TCP/IP

Uttalas TeeCeePee, eller bara CeePee (Förtydligande - inte CP som i Downs Syndrom utan som i 3CP0 från StarWars)

Som alla i den här kullen är CP en raring. Goare katt än mamma Callie har jag nog ärligt talat aldrig haft. Hon är EXTREMT människotillvänd och har stort mysbehov. Hon kommer när man ropar, följer med på promenad när jag går ut med hundarna och är en kanonmamma.

CP är en ljuvlig liten varelse och har tagit över minsting-rollen från Mini. Han har fina kvaliteter men som klart minst lovande av 5 pojkar i samma kull så kommer han tveklöst att bli till salu till sällskap :)

Annkis54
0

mums..han har en speciellt blick

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Peace
0

Jag tycker hon är jättesöt.

sidentassen55
0

SUpersöt han med, men ALLA är ju såå underbara Emma, jag skulle ha svårt att välja, om jag hade haft möjlighet alltsåFlörtKyssCool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Cybercat
0

CP är en underbar, UNDERBAR kille. Ursöt, fantastiskt rar, och kommer att bli världens bästa sällskapskatt åt någon :)

#1 Ja, han har en speciell look. Härlig, men inte "my kind of guy" ;)

#2 Tack. Jag tror det är något av en omöjlighet för en 7 veckors perserbebis att INTE vara söt, inte sant? :)

#3 Ja Lotta, det är skitsvårt :) Jag har ju, som tidigare nämnts, inte mindre än *3* favoriter i den här kullen. En är ju redan tingad, men de andra två då? Ole dole doff…