Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1345 ggr
yadhayezibas
0

Prince Mahruz

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så kommer prinsen ifrån samma kull som Myiezha och Mahala. Han är heltokig.
Det blir mest sådana här bilder på honom.

Men har man tur så kan man hinna få nån bra bild på yrvädret….

IdaJ
0

Skrattande

Annkis54
0

haha…vilka godingar
o vilka pälsmonster…men det brukar ju du ha:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Peace
0

Full rulle, ser jag :-). Söta små. Det är skoj att se dem brottas, men inte kul när en 3 månaders slänger runt 2 veckors som om de vore döda möss, hihi.

Annkis54
0

usch..har man en sån katt…så får man passa sig
jag har varit förskonad från detta.
en kompis hade en nyinköpt kattunge…o en kull…när hon kom hem hade den nyinköpte dödat flera av dem. Hon vågar aldrig ha större ungar ihop med småttingar igen.

Själv så hade jag en som var lite hårdhänt..så när jag kom hem från en semestervecka med kattvakt..så hade 2 av ungarna blivit av med pälsen runt halsen…men inget värre hände
de förstår ju inte bättre:(

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

hihi så underbart söta dom är

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Peace
0

#4, ja, man får passa sig, vet inte om det gått illa redan, ingen har dött men man har hittat "bollar" runt omkring huset och de små blir så fort kalla och det är inte bra. Ibland måste man liksom sova och de är snabba som sjutton, bara vända ryggen till så är det kaos.

Nu ligger ungarna separat men jag får inte mamman stanna där inne så det är en som fungerar mamma åt alla ungar just nu. Grind hjälpte inte, busen klättrar över.

Så ledsamt för din kompis, att den nyinköpta tog kål på flera ungar, jag vet nu det kan hända.

Nej, de små förstår inte att de är hårdhänta, de är så fulla av liv och bus och om de inte haft syskon att busa med så har de inte lärt sig hur hårdhänta de är och att det gör ont.

Till och med några av mina vuxna springer undan honom, hihi svansarna är i fara.

sidentassen55
0

Gulligt "monster" Cool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Yataz
0

Vilka charmiga bilder när de busar med varandra! Kyss

Yataz

yadhayezibas
0

Tack!! Skrattande

Annika1963
0

Kanon fina kattungar du har.

/Annika