Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 703 ggr
RolfH
0

Trevliga ord

Vilka sn'lla kommentarer som skrivs om bl a Uffe och mig men även om andra "avhoppare" inna på värdsajten. Bl a av nuvarande värd här på perser och nya värden på siames samt övriga i gänget där inne.

Tur att jag fick tillfälle att kopiera detta. Passar väl bra på IDP-forumet samt på CatWizzard eller andra kattforum.

Gud vad det är bra med skärmdumpar ibland.

offsides
0

Vem är nuvarande värd för Perser ifocus?

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

RolfH
0

Ber om ursäkt. En Medarbetare på perser iFokus.

Dockan
0

Va tröttsamt nu igenSkrikandes

Hälsningar LENAGlad

mandymoo
0

Måste säga att om dom här andra kattforumen inte har bättre och viktigare saker att skriva om på sina sidor än vad som skrivs här på olika sajter. Då har dom inte mycket att prata om…

RolfH
0

Ja det är tröttsamt. På CatWizzard tog jag bort en tråd som jag inte ansåg var bra där det skrevs om iFokus. Men på iFokus värdsajt har skriverierna bara fortsatt. Det är tröttsamt så in i h*e.

Staffan
0

Du får gärna lägga ut precis vad du vill Rolf.

Efter ditt och Uffes agerande så bryr jag mig faktiskt inte. Det är bara patetiskt att du har mage att visa dig här igen och fortsätta försöka förstöra för alla här.

Jag passar gärna på och lägger in en länk till er nya sajt igen så att alla som tycker att ni uppfört er på ett schysst sätt kan hänga på till det nya forumet.

>> Forumet Catwizzard hos mantrats

Alla som känner sig mindre övertygade om att Uffe och Roffe spelade ett helt rent spel är däremot varmt välkomna att att stanna kvar här på iFokus. Vi kommer att hålla sajten öppen även i framtiden.

Mvh // Staffan

Dockan
0

Jag undrar hur ni kan hinna mer era katter som bryr er så mycket om sånt här det är ju otroligtLena

Hälsningar LENAGlad

Malin-A
0

håller nog med #7 här, om man nu gått ur, och uppenbarligen tycker att detta är en tråkig sajt, så varför bry sig så mycket om den? tror nog den är ganska intresant iaf… =P

RolfH
0

Jag avreggade mig igår. Finner idag att jag är kvar.
Försöker avregga mig men det går ej. Får bara upp
nedanstående meddelande. Har bett om hjälp att bli
avreggad men inget händer. Vill inte ha kontot kvar
här därför hänger jag kvar och kollar om det blir
avreggat eller ej.

Server Error in '/' Application.

=========================================

Object reference not set to an instance of an object.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.] Personal_aspx.OnPreRenderComplete(EventArgs e) +141 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint

Staffan
0

#9 Rolf

Jag kan försäkra dig om att vi inte håller kvar dig som medlem här med flit. Lovar att personligen se till att din användare blir borttagen så snart det bara är möjligt. Risken finns dock att det inte kommer vara möjligt förräns imorgon.

Mvh // Staffan

RolfH
0

#10 Imorgon är ok för mig.

Lena
0

Men Rolf vad gör du här? Är det kanske så ändå att du älskar iFokus så mycket och inte riktigt kan hålla dig härifrån?

Nu får du lycka till med ditt nya forum. Hoppas även att ni hittar lite konstruktivare saker att skriva om där än att lägga ut inlägg som är skrivna på iFokus. Det ska man ju faktiskt inte göra utan att fråga författaren om lov, det har du ju själv talat om för oss.

Flört

Puss & Kram!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

RolfH
0

#12 Mig veterligt har jag aldrig sagt att man inte får lägga ut saker på andra forum som är skrivna på iFokus. Dessutom har du svaret på frågan ovan i denna tråd.