LIte nya bebisbilder.....
Nu är det så himla tråkigt så jag tror jag hakar på att lätta upp stämningen med lite bebisbilder…nytagna…obadade, skitiga i ansiktet av mammornas (3s stycken) magar…..Här kommer dom
Först ut är Tilde som ska flytta till Stockholm framöver…..
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hennes syster Top Hat som ev också är tingad…
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Så är det några av Lillans bebbar…
Lilla Tess
Hälsar Lotta P

…och sist av allt den här gången har vi Nancy….
Hälsar Lotta P

de ser jättesöta ut Lotta
Vad dom växer dina småtissar! Lika söta fortfarande :-)
Super söta
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
sockersöta
Kram
Sussie

Oooooooh.
Härliga alla fyra men Tess & Nancy… kanske särskilt Nancy fast det är svårt att göra skillnad - HUJJEDANAMIG vad de talar till mitt hjäta. Små hjärtekrosserskor, båda. Mumma :)
Ättepööta :))))
Kanonsöta flickor
Rosie

Vilka sötingar fast Nancy föll mig mest i smaken. /Laila

TAck snälla rara ni som kommenterat mina bebbar, jag blir allt lite stolt ska ni veta
Emma, hela Lillans kull är bara såå himla vackra, helst av allt skulle jag vilja behålla dom allihop, men det går ju inte, så jag försöker dela med mig och använder mitt hjärta när jag gör det.
jag har inte visat den lilla killen, han är min allra största favorit, ska försöka hinna med några kort idag, honom VILL jag verkligen spara, men kan inte. kanske någon som käner för en kille och kan dela honom med mig….som samtidigt inte bor för långt härifrån??
Hälsar Lotta P

mums! vilka sötingar 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Nancy är min favorit! Underbar!