Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 730 ggr
Erna
0

Samåkning till Drammen i sept

Jag planerar att åka till WCFs utställning i Drammen den 4-5 sept, men saknar körkort. Är det nån här som oxo ska dit?

Jag bor i Norrtälje och kan åka från Uppsala eller Sthlm. Givetvis bidrar jag med betalning för bensin.

Jag har en exo hona, som just nu är stoppad i Sverige och måste till Norge först.

maila privat till

yamacatos@telia.com

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Annkis54
0

Hoppas du hittar nån som du kan samåka med
men är hon verkligen stoppad??
jag har för mig att våra regler tillåter att hon fortsätter att ställas ut…fast du kommer ju inte vidare:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Jag skall dit men jag åker inte din väg Erna, men jag hoppas det löser sig.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

MonicaLagerquist
0

Vi ska dit men har tyvärr knökfullt i bilen.Hoppas att det löser sig för dig.

Stolt ägare till tre La permer

FiiaL
0

Hör efter med Tomas Blom. Han ska helt säkert dit med våra burar. Det kanske finns plats i hans bil.

Erna
0

Jag har kollat med Lillemor i SNRF och fått veta att min katt inte är stoppad som i Sverak, utan kan ta ytterligare cert i samma klass, men inte tillgodoräkna sig resultaten. Om hon skulle bli BIS t ex då vet jag inte om det räknas?

Nån som vet?

Än har jag inte fåt ordnat med skjuts men jag har inte fått svar från alla tillfrågade än, det är ju semestertider.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

MonicaLagerquist
0

BIS kan hon bli men har hon full pott av cert i den klassen så kan hon inte tillgodoräka sig det.Sen tycker jag att det är lite trist att man får ställa fast katten är stoppad.Trist om man har motstånd och den andra katten behöver sitt cert och den som inte behöver det vinner.

Stolt ägare till tre La permer