Min lillstora exotjej Betty B

Så söt! =)

men så söt liten tjej du fick 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Så söt! och det ser ut som om hon får riktigt mycket mat :-) Vilken kulmage!
Det var en liten söt padda
..hon blir säkert en prickig fin tjej 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Hon är kanonsöt din lilla padda
Rosie
Åh så gosig!! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Liten pussmage :)

Tack alla för era fina ord om lilla Betty B. Idag har hon helt öppnar det högra ögat. Får mycket mat… ja hon äter så mycket hon bara får men så är hon ju ensam också.
#5 Vi får se om det blir några prickar eller vad som uppenbarar sig.
/Laila

Supersööt är hon.
Och jag är 99,99% säker på att hon blir prickig
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tror minsann ni har rätt, ni som kan att hon blir spotted lilltjejen. Försökte idag att ta bilder på hennes ansikte men det var inte det lättaste för den här tjejen vill inte vara still 2 sek. Här kommer en bild iallafall. Lite näsa ser hon ut att få tycker jag eller hur… Får väl köpa mig en bättre kamera tror jag. /Laila

Oj så söt hon är!

#17 Tackar allra ödmjukast för de orden/Laila
Jättesöt tjej med fina prickar!

Hon är helt ljuvlig din betty B
, inte blir hon långnäst heller 
Och prickig som et prickigaste är hon.
Hmm…henne lär du väl aldrig släppa ur synhåll, ja utom när hon ska få föra sina genner vidare och ha lite myspys med någon kille
Jag vet inte hur många gånger jag gratulerat dig, men gör det igen från djupet av mitt hjärta
GRATTIS !!!!!!!
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Så söt liten flicka hon är.

STORT TACK Lotta och alla andra. Jag är så glad för henne och redan nu kommer hon springande när man kommer in i rummet. Hennes föräldrar är superkelna så hon blir säkert likadan. Jätteglad för att hon inte blir långnäst som sin mamma. /Laila