Min efterlängtade Axel har kommit hem
Jag vill rikta ett STORT TACK, 1000 kramar och…………. ja jag vet inte hur jag ska uttrycka mig egentligen…………JAG ÄR SÅ FANTASTISKT GLAD
TACK till Susanna och Joakim, mina nyfunna kära vänner, för att ni låtit denna UNDERBARA gosse flytta hem till oss i Ramnäs.
Axel eller Headturners Guns And Roses , som han heter i stamtavlan, promenerade in här igår som om han inte bott någon annanstans. Han äter "skiter" och spinner, men tycker de andra Sidentassarna är lite äckliga
Gud så lycklig jag är 
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Grattis Lotta till din nya fina goa grabb 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Stort grattis. Ska bli spännande att se vad den här killen "ger" i framtiden:-)
Kram
Kerstin
Grattis, jag kikar väl upp endera da'n :-)
Känns jättebra att han är hos dig tycker vi
Kramissar

härlig kille lotta, grattis =)
Grattis till en fin hårdrockare Lotta :-). Han lär leva upp till namnet.
Grattis till sötnosen
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis Lotta! Så fin han är. /Laila
Vill också tackar er som tycker om Axel
Han är saknad här hemma, men jag vet att han inte kan få det bättre än hemma hos Lotta
Jag har ju ett stort förtroende för dig och vet att du kommer vara rädd om linjerna, just därför blev en Headturner en Sidentass
Pussa nu Axel från gammelmatte
Hoppas vi ses snart igen
massor av kramar
Sussie
Grattis till Axel, han är Jättefin!
Grattis även till uppfödarna - Jättesöt Axel:)
//Susanne
Åh så fin, härligt Lotta!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

1000 tack Susanne och Anna, jag är fortfaran superlycklig….det tar nog en stund innan jag fattat vilken FIN kille han verkligen är
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

en himla supersöt kille du har där
grattis till er alla
Grattis till din nya fina perserpojke!
MVH
Kristina
GRATTIS till söta Axel!!! Lycka till med honom i fortsättningen!!
/Bettan

Tack igen för alla lyckönskningar till min alldeles egna lilla Axel, som gör mig alldeles varm i hjärtetrakten varje gång jag ser honom.
Jag behöver nästan bara titta på honom så startar han sin lilla högljudda "maskin" (spinner alltså), och nu har han börjat förlika sig med de andra också, dom var nog inte så farliga ändå
Hälsar Lotta P