Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1715 ggr
sidentassen55
0

TITTAT PÅ KATTPENSIONST

I går var jag och tittade på ett kattpensionat där våra älsklingar ska få tillbringa tiden när vi är i Indien i vinter. Det var jättefint, Havretäppans kattpensionat heter det. Glad

Men det är inte billigt precis att ha dom där…..eller jo……. egentligen är det väl inte dyrt per katt, men när man har många så drar det snabbt ihop. Foten i munnen

15 000 kr får vi betala för 5 veckor….mycket pengar är det, men va gör man…..Obestämd

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

[Guardians]
0

har du hittat nåt pensionat som tar emot fertila hanar?? skulle vara guld att få reda på om nån vet vilka som gör det för man blir ju lite låst, iofs har vi ju ett företag  här i göteborg som kommer hem till hemmet o ser till katterna

Annkis54
0

_har vi ju ett företag  här i göteborg som kommer hem till hemmet o ser till katterna
_det är ju Guld värt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

sidentassen55
0

#1 Hur fungerar det?

Vet du hur deras priser är?

Det här pensionatet brukar inte ta emot fertila hanar, men eftersom Göte knappt kissar något när han är instängd, och NÄR han gör det blir det bara en liten "pöl" som är som en 5-krona stort, så gör dom ett undantag…skönt för mig:-)

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

AlexH
0

Vita husets hund och katt pensionat i rosersberg, Arlanda tar emot fertila hanar, om man kan garantera att de inte strilar.. Jag hade min fertila hane där och han strilar inte.. Nu är han kastrerad.. men det hon sa där är att OM de strilar ner buren så får man stå för kostnaderna att sanera.

Jag är toppen nöjd med Vita Huset och har haft både mina hundar och katter där och de får toppen omsorg där.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Guardians]
0

företaget jag pratar om har en hemsida http://kattvakt.nu

jag kommer börja anlita dem då jag bara hört massa positivt och snart har vi ju nga ungar kvar hemma längre så det blir till att lösa kattpassandet på annat sätt.

Cybercat
0

#5 Dem har jag också hört om Annica - jag har varit nyfiken länge. Vilken lysande affärsidé det ändå måste vara, och vilken GULDTJÄNST att kunna anlita =)

Om du använder dem, snälla besätta hur det gick.

[Guardians]
0

under detta året tror jag dottern kommer ta katterna på våra resor då hon bor kvar hemma till nästa sommar iallafall men sen så blir det till att anlita dem, de har ju hållt på något år så säkert bra.

sidentassen55
0

Lyckliga är ni som har en sådan tillgång i er hemstad. Och att man dessutom kan dra en del av kostnaden på skatten är ju helt lysande……suck, just nu önskar jag att jag bodde i Gbg…men bara just nuFlört

Jag biter i det sura äpplet (gillar dom som är lite syrliga jag) och betalar Havretäppan det dom vill ha, materiella saker kan jag avstå ifrån som utbyggd/inbyggd farstubro och nya köksluckor, men se katterna SKA ha det bästa när vi åker bort, och det är jag övertygad om att dom får här.

Huset, blommorna och snön är det grannar som tar hand om, och posten får vara kvar på posten till vi kommer hem (det är en utomordentligt bra service).

Nu ska jag bara boka resan, det gäller att hitta något med bra förbindelser och även bra pris……helst under 10 000/person, men det ska nog finnas kvar:-))Cool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool