Tokig look
Vill bara dela med mig av mina tokiga kattunge. Hon ser helvild ut. Eller vad säger ni? 

Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att hon var smutsig på nosen? Jag skulle tvätta bort det tänkte jag… hmmm hon har ju svart nos hahahaha! Ja ja sååå hon är inte smutsig på nosspegeln iallafall. Däremot så är hon smutsig i ansiktet av välling o nötfärs som hon och hennes systrar börjat äta nu. De är som små pirayor dessa 3. Annars brukar jag alltid få mata dom lite i början men inte dom här. De äter som vildar ifrån fatet. 
Hon har väldigt stora tassar oxå. Jag har tittat henne i rumpan många ggr för att vara säker på att det är en flicka… 
Häftig liten sötnos.
super söt 
med stora ögon
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Oj, så söt :)
Tack så snälla ni är 

Jag blir såååå glad när fler än jag gillar mina små.

Hon är ju bara sååå skitsöt
ja det där med smutsig nos har jag också varit med om i början, man har tvättat i sinne för att få bort det till man ser att det ÄR ju svart
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

#6 Oj det var inget dåligt betyg på lilla tok katten.
Tack Emma! 

Tack Lotta oxå
Jätte snygg.
/Annika
Hon ser helvild ut men söt ändå :-) Har hon doppat ena tassen i sot?
kanonfin tjej , älskar ögonen och nospartiet
Sussie
helläcker….
Tack igen till er ALLA för ni gillar min lilla tokkatt! Jag har nu ännu mer beslutsångest vilka jag ska behålla o vilka jag ska sälja… 
Fast jag är superglad att jag fått nåt att behålla såklart…
Hon är väldigt söt. Gulligt med färgen på tårna också, som om hon doppat tassen i något.
Otroligt söt denna lilla tjej 
Underbar! <3
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua