Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 1574 ggr
Dockan
0

Hur många kattlådor

Cooljag undrar hur många kattlådor tyckerni att man ska ha till 5 katter?Jag ärhemma hela dagarna så jag tömmer ofta.Lena

Hälsningar LENAGlad

miapia
0

max 2 st Skrattande

Leonis
0

Jag har 6 lådor till mina 7 katter, rensar flera gånger om dagen då en del inte går i en låda som redan en annan varit i, bortskämda kanske

Bart
0

Jag har två stora täckta lådor med bra sand i Tidy cats+1 låda med pappersmaterial till en som inte vill gå i sanden.Jag har 6 katter,är hemma med dem och rensar ofta.

Kittentotts-deleted
0

Jag har ett tag haft 4 lådor nu t mina och smått. Men nu har de 2 igen, fast jag springer som en fåne o tömmer med i ett.

Annkis54
0

jag har i normalfall 2 st väldigt stora till 7 katter…(även när jag hade 10 katter)
sen så blir det ju fler när man har ungar
just nu har jag dockäven övervåningen tillgänglig för alla katterna o där har jag låda nummer  3

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lorita
0

Jag har tre lådor till en katt Generad tömmer dagligen Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Kittentotts-deleted
0

#6 Lyxigt din katt har detSkrattande

Marita-L
0

Jag har 6 på rad här på nedervåningen å två där upp till 5 katter och sedan blir det några till när man har smått.

Ja det går åt mycket sand till att byta.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

CBA
0

Dockan- Två borde väl räcka…jag har en stor låda till två katter och den tömmer vi dagligen.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ixatrixa
0

Jag har 5 jättestora lådor plus många mindre när jag har kattungar…just nu har jag 9 stora katter och tre små.

När jag hade 5 katter hade jag tre stora lådor.

LarsiForshaga
0

Jag har 1 låda till 3, men dom vågar gå in även om det skulle vara lite skit eller piss i den. Kan inte skämma bort dom för mycket ifall man skulle vara tvungen att vara borta en längre tid.

Annkis54
0

Mina är inte heller ett dugg känsliga för det
Vi tömmer de på kiss o bajs en gång per dag..o i övrigt tar bajs bort varje gång man ser det.
Det funkar jättebra..ingen lukt heller

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

LarsiForshaga
0

#12 exakt så som vi gör. Undrar vart vi har lärt oss det!?!?!? Fundersam

Annkis54
0

#13 shhhhhh
tyst Lars…inte så högtHemlis
men det funkar ju för oss så…..
O du Lars….det är "min Lars"…som tömmer lådorna här när det är tömningsdags.,..tänk på det du

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dockan
0

Räcka ut tunganTackar för alla svar detta är mycket roligar att skriva tycker vi gör så i fortsättninge alla.Hej Hopp LENA

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

håller med dig Lena

gott att du är kvar

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Fija
0

Jag har en kattlåda till två kissar…

Faxlin
0

Jag har också en kattlåda till två kissar. Fungerar bra tycker jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Trini
0

Jag har en toalåda på varje plan. På natten är det skönt för kissarna att slippa gå ner på nedervåningen och kissa. Fast det är sällan det "händer något" i lådan där uppe, så jag vet inte, det kanske inte behövs, men jag har fått för mig att det skulle kännas omständigt att man skulle behöva gå ner och kissa på natten när man är trött, så skulle i alla fall jag känna om jag inte hade min toa på övervåningen också.