Persern ifokus

Håller med - som blivit medlem igen för att visa att sajten är värd att ha kvar. Och gärna hjälper till att få tillbaka den dina andan som fanns här.
/Anette
det är för sent för det alla anrda gammla medlemar har försvunnit för detta forum

Men nu kanske gamla o nya medlemmar som innan inte vågat skriva vågar komma fram *ler* och det ser jag fram emot.
Här har man varit borta i ett par timmar från datorn och så fattar man ingenting? Jag trodde att allt hade löst sig????
Lotta
/Lotta
Ja man blir så ledsen…..varför blir det så här…varför kan vi människor inte samsas….?// Ledsen Berit
# 3 Men nu kanske gamla o nya medlemmar som innan inte vågat skriva vågar komma fram ????
varför skulle nån inte ha vågat skriva här
jag förstår mindre o mindre???
#6 Då är vi 2 som inte förstod det, måste bero på Åldern 
#6 Håller med Annki, inte har väl någon känt att de inte vågar skriva här? Men sista dagarna har ju allt bara varit kallabalik, eller hur det nu stavas 
/Lotta
#6….Instämmer…det är ju just det vi har gjort..skrivit…och det verkar ju vara det som är problemet….
Jag tycker vi försöker vända tillbaka till den trevliga sajt som detta en gång var. Det är ju en stor förmån att kunna gå in här och lära känna en massa nya människor med samma intresse. Sen finns det så mycket kunskap att dela med sig av. Vad tycker ni andra? Det är ju våra katter som är viktigast! 
Lena
Hälsningar LENA
jag vet varken ut eller in
sen jag blev medlem här så har detta varit EN STOR hjälp
fattar inte hur man har klarat sig innan
jag vill inte bli av med denna JÄTTERESURS
men jag vet inte vad jag ska göra nu
nu har det ju försvunnit så många "kända" alias
suck
#12 Stanna kvar Annki! Snälla 
/Lotta
åsa du ska ha en stor guldstjärna för att du försöker få perser sidan att rulla på trots allt… =)

#4 Tänkte precis det samma!! Va inne & kollade imorse.. då var allt ok.. eller.. ???!!
# 13
jag har inga tankar just nu att lämna
känner mig bara lite illojal med de som har valt att lämna
hur ser man vilka som har lämnat??
kan man det??
#16 Jag vet inte hur man ser vilka som lämnat. Jag tycker allt blev enormt och överpropotionerat, men visst är det trist att en del har valt att lämna sajten. Men för mig är det trots allt perser som står i "fokus".
Jag har återigen blivit tillfrågad att vara Sajtvärd åtminstone tillfälligt….men jag tvekar eftersom jag inte kan vara så mycket framför datorn. Beror helt på om det finns Medarbetare som kan hjälpa till att hålla iordning på forumet.
Lotta
/Lotta

Hehe…hade jag kunnat något om perser så hade jag kanske ställt upp. 
#18 men som Medarbetare kanske….? Hjälpa till att hålla koll på sajten och vad som skrivs osv. 
/Lotta
vilka var Medarbetare mer än Kittentotts som har lämnat??
Simsonites..du har ju Lars_Kd till hjälp i alla fall
OM ingen efterträdare hittas…vad händer då
tror jag ska ta det i en egen tråd
det var även pixla, pepasas, Rolf. Han är kvar vad jag vet…
/Lotta
Skönt att ha tid över att bara vara åskådare här , kunskap , ja jag tror det i alla fall

#20 Du då? Kan inte du tänka dig att vara Medarbetare?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
vet inte vad det innebär egentligen
fast OM det är nåt som jag skulle kunna göra
så visst varför inte
Lars_Kd ställer du upp??…O så tar Simsonites värdskapet
man sitter ju här hela dagarna ändå
för går man ifrån en timme så har man ju missat en hel värld

Att vara Medarbetare är inte alls så svårt. Inte att vara värd heller. Alla väljer hur mycket man är ute.
Som Medarbetare hjälper man värden att hålla koll på sajten. Svarar på frågor och sådant. Ja i princip det du redan gör. Sedan kan man utöka och skriva en artikel ibland om man ramlar över sådant som man vill skriva på.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#25 håller med Åsa - det är inte så svårt. Är man redan aktiv här som medlem så blir det inte så stor skillnad… o man hjälper varandra så flyter det på lätt….
ja..då så
L.a r s_K d ho ho ho

#27: Du också ju :-) Du skulle göra dig bra som Medarbetare tror jag .-)
Audiatur et altera pars

Håller också på dig Simsonites.Tror att du blir en bra sajtvärd…
#28..ja..Cattis föreslog det uppe i #24
så jag har sagt ok

Jasså…Anki blir det ja…va kul 

Super bra:-)
Audiatur et altera pars
fast jag har inte bestämt mig för nåt
Jag vill prata mer med Lotta o se hur det blir
fast när jag skrev ovanstående för några timmar sen så frågade vi dig oxå Lars_Kd???
SKULLE du EV…ställa upp du med??? OM IFALL ATT 

Bara om du är med godingen 
kanske löser sig ändå då
nu ska jag ta o mata kattungar o sen ska jag hoppa i slafen
Godnatt alla

God Natt! 

Ohh, pussa bebisarna lite från mig. Önskar jag var där och kunde se dem.
sov gott med er.
Audiatur et altera pars