Nu får det vara ett tag för min del
jag känner att det helt plötsligt känns som om vi måste välja sida i allt som hänt. Jag personligen orkar inte med allt bråk. Så nu får det nog vara ett tag med forumen för min del. Ska ägna mig åt kissarna istället.
Jag är ju även intresserad av andra forum här på i.fokus såsom insidan och norsk skogkatt och fibromyalgi därför kommer inte jag att avsluta mitt medlemskap.
Jag tror persersajten behöver svalna ett tag, trist att något som började så bra och skapade så mycket gemenskap kunde gå käpprakt åt skogen….
Jag kommer alltså inte att åta mig att vara tillfällig Sajtvärd, jag valde att bli Medarbetare en gång för inte så länge sedan känns det som men som sagt av personliga orsaker orkar jag inte engagera mig mer och jag har heller inte tid för det.
kram Lotta
/Lotta

Hehehe, ja jag säger då det. Jag har forum för dom som är mellan 12år och döden…och jag har aldrig varit med om detta på ett forum förut så jag förstår dig. Detta är som sagt rena rama dagiset bland endel.
Nu får det bli slut med en massa löjliga TROLL bland annat som håller på att förstöra denna sajt. Fjantigt beteende!