Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 902 ggr
Peace
0

Litet bättre bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer litet mer synlig bild. Tagen idag när hon nu är 14 dagar gammal. Hon vill gärna visa tungan när hon blir "stressad".

Cybercat
0

JÄTTESÖT tjeja =)

I den här åldern betyder tungtippning inte ett jota!

Peace
0

Tack!. Nej, det betyder inget men skulle vara skoj att få bild utan tunga ibland ;)

sidentassen55
0

SKit i att hon är svart, skaffa en kille med färg istället, hon är ju superfin juKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Peace
0

Nää, det skiter jag inte i :). Kullsystern ska ju ha ungar när som helst, med samma pappa, hon har 2 eller 4 foster och jag hoppas på en blåpadda där. Vill inte ha risken med fler svartingar i huset, fast det blir ju ändå med paddor som mammor.

Skoj du gillar henne, det gör jag med.

sidentassen55
0

#4 NähäRynkar på näsan ja du måste ju få välja självOskyldig ha ha ha haFlört

HOPPAS det blir en finfin blåpadda åt dig i nästa kull då, jag håller tummar och tassar Glad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Marita-L
0

Jätte söt liten tjej Kyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Peace
0

Tack Marita :-).

Ja, Lotta, tur man får välja själv här i livet ;-).

origirl
0

Fin liten lakris tjej :D

Livandas
0

Vilken liten goding!

//Susanne

Mayer
0

Så fin….Sött med tunga på bilden,men som du skriver…Inte alltid;)

Peace
0

Tack #8, #9, #10. Som sagt, har alltid tyckt det är sött när de visar tungan ibland men när det bara blir den lilla söta rosa saken så blir det för mycket ;-)