X-Man
Hej,
Jag måste bara visa min lilla fågelunge som jag har här hemma.
När han föddes så vägde han bara 46 gram ..jag såg honom knappt eftersom olivia födde honom stående på golvet och hans moderkaka låg över honom.. så liten var han..men full av liv…
Så det fanns inga gram att förlora så välling sattes in direkt efter som mamma är första gångs hona och inte riktigt visste hur hon skulle göra med sina små… så gram föll på dom andra som nu är stora som bara den.
Flaska och mammas mjölk och omsorg och hans livskraft gjorde så han blev en stor kille.
Här är han som liten fågelunge då han jämt är hungrig
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Idag är han 11 veckor och har en vikt på 800 gram och ser ut som en riktig goding och vi skall inte änns prata om hans temperament..hjälp ..om hjärtat fick bestämma här..oj oj..
..Man kan verkligen göra vad man vill med honom och han bara faller pladask på rygg och spinner..så himla go.
Oj så söt :-). Det hänger nog mest på livsviljan, inte vikten och han har livsviljan.
Tack Peace och Japp helt klart..full av liv 
Vilken ljuvlig liten kille
Kerstin i Umeå
Han är ljuvligt söt din liaa fågelunge
Rosie

Oj oj oj oj vilken ljuvlig liten gosse, du ska väl kalla honom Gram ?? han passar onekligen att heta det:-)
Tänk att de har sådan livsvilja….ett fantastiskt jobb du och mammakatt gjort, stort grattis till det:-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tack snälla
Ja gram men nhä han var en X-Man hihihi
Oj sån himla fin solskenshistoria.
Nu är han ju urfin 

han är jättefin Marita
de blir ju ofta så goa när man har handmatat dem

Jisses, vilken snygging /Laila
Tack Pethra , Annki och Laila
Superfin kille din X-Man
!!! Jag blev alldeles rörd nu när jag läste om hans livs historia!!! Otroligt! Han måste verkligen ha geist (kanske felstavat)
Lycka till i fortsättningen med honom! Desssutom är han ju såå vacker!!!
Tack Krasivis