Tack och Hej då alla vänner!
Nu står jag inte längre ut, jag tycker allt är tragiskt som händer, vårt perser forum va lugnt o roligt tills massa andra kom in en dag o började bråka o mer el mindre tryckte ner oss . Vi ses någon annanstans, jag hoppas de flesta har varandras adresser, i så fall får vi reda på vart vi flyttar o får lugn o ro
Nej,inte du också
jag har inte allas adresser så då blir man väl utanför, kul så länge det varade då , gillade verkligen denna sajt så länge den fick vara ifred.

Tror visst vi kan få tillbaka samma trevliga forum igen här inne. Sajtens trevnad hänger på de medlemmar som skriver här. Inte på vem som styr sajten.
Jag hoppas att någon tar på sig att fortsätta här. vill verkligen ha perser sidan kvar då jag äntligen vågat börja skriva här inne.
Mvh åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag tyckte Uffe passade bäst till det, Perser sajten blir inte alls som den varit utan han

Jag vill också tillägga en sak:
Alla som genom de senaste dagarnas diskussioner fått intrycket att vi som utvecklar iFokus faktiskt inte alls är några elaka människor som ogillar perser-ägare är varmt välkomna att fortsätta umgås här på sajten även i framtiden.
Vi kommer att låta den finnas kvar och leta efter en ny Sajtvärd som kan ta hand om sidan framöver nu när Uffe avslutat sitt värdskap.
Mvh // Staffan
LÅT LINDA TA ÖVER FÖR TUSAN HON ÄR JU SÅÅÅÅÅ DUKTIG

#3 Nej det kanske den inte blir - men ingen är oersättlig. Ni som vill kan fortsätta att ha en trevlig sida.
Jag vill bara tillägga att jag är otroligt snopen över att vuxna personer beteer sig och agerar så otroligt ja jag hittar inte ordet - barnsligt? Arg kan man bli, liksom ledsen och besviken. Men att skriva så otroligt dumma saker som en del gör det är för mig helt ofattbart.
Jag hoppas också att perser finns kvar o att någon känner sig manad att ta över. För som Åsa skriver - det är inte värden i sig som gör sajten utan medlemmarna.
Nu skall vi hålla oss till sanningen, Det var inte jag som avslutade värdskapet, det var du Staffan !

#7 Uffe
Visst ja, du föreslog bara upprepade gånger att vi skulle "lägga ner persersajten". Jag tolkade det som att du inte ville vara värd längre, var det fel uppfattat?
Mvh // Staffan
Varför allt detta tjafs? Uffe är tillbaka som alla ville. Så trist då det ska tjafsas. Och hämndaktioner leder ingen vart och sådant höll man på i småskolan.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
hmm men om jag får säja mitt här detta verka absurt
Jag anser att man skall hålla sig till sanningen!
Du pratar hela tiden om att mina medlemar gjorde ditten eller datten, min Medarbetare gjorde si eller så.
Jag var inte Sajtvärd när det pågick, jag hade inget ansvar för vare sig medlemmar eller sajtvärdar. Jag skapade ett nytt konto för att be medlemmarna lugna ner sig för att det de höll på med inte gagnade saken.
Har jag rätt eller fel ?
bra uffe du kunde inte förhindra oss ..
vad gjorde deras medlemar mot oss istället då jo raderde alla våra inlägg osv osv

Jag orkar inte tjafsa vidare med dig nu Uffe -
dina inlägg på Värdsajten har med all önskvärd tydlighet visat var du står.
Mvh // Staffan
varför straffar du uffe
det va inte han som började det va linda du
Det är skillnad på att ha en åsikt och leda ett uppror och våldta människor, dina beskyllningar ang den våldtäkten finns utskrivan och jag skall kanske fundera på att polisanmäla det
Jag var inte medlem på forumet när upproret började

Ja, gör gärna det Uffe, polisanmäl mig. Vi vet båda exakt vad jag menade och varför jag satte ordet inom citationstecken. Det var givietvis för att det var en liknelse.
"in the end, all that will really have mattered
is how we treated each other"
Mvh // Staffan
Ja och du kan ju inte skryta med att behandla människor särskilt väl
Kan ni inte ta erat tjafs privat via mail eller via telefon.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you