Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 580 ggr
Cajza
0

en bebbe dog

Godmorgon

Imorse när jag kikade i boet, låg vår minsta svartpaddan alldeles stel. Jag har stödmatat henne en del och igårkväll ville hon inte ha och vägde hon bara 70gr. Det känns jobbigt just nu, men något var väl fel med henne.

Snön bara vräker ner och idag ska jag på jobbet.// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marita-L
0

Åh vad tråkigt, man blir så ledsen.
Ibland sker det utan vi kan göra någonting och hur jobbigt det än är så får man se det på det sättet som du gör..Många kramar till er / Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts-deleted
0

Jättetråkigt, men som du säger va det säkert något fel på den lilla. Beklagar vet hur jobbigt det känns.

Uffe
0

Det är alltid tråkigt när sådant händer, men samtidigt så ville den inte äta när du matade var det sökert något som var fel

RolfH
0

Vad tråkigt, men som du själv säger så var nog något fel. Detta är ju tyvärr något som händer ibland och som står utanför vår makt.

miapia
0

beklagar *snyft*

ophelia
0

Så tråkigt för er……Kram./Sylvia

EddaM
0

Vad tråkigt *kram*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Bart
0

Jättetråkigt när sånt händer.Har mist en liten röd/vit perserflicka som hade blåsljud på hjärtat.Vi gjorde verkligen allt,men hon orkade inte mer än 9 dygn.

Kittentotts-deleted
0

Vi miste 2st nu i sista kullarna, aj de va några veckor o man blir så ledsen, men sånt händer, dessa mammorna får stora kullar, och den ena av dem miste mkt blod under förlossningen, vi har därför ebstämt hon inga mer ungar ska ha.

simzonites
0

Det var en av de med låg födelsevikt väl? Mycket trist att ni miste henne men som sagt något var nog fel redan från början. Kram till er!

/Lotta

Naquita
0

tråkigt, men ibland händer sånt:(*tänker på dig*

Annkis54
0

Jag är så ledsen för din skull
men som alla andra redan har sagt…det händer o då är det oftast nåt fel o sånt vi får räkna med
Kramar till er alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
0

Tack för alla tröstens ord, känns skönt att andra bryr sig. Nu när jag kom hem kollade jag boet direkt och alla de andra mår bra, den andra "lilla" har ökat till 80gr. (utan stöd igår och idag)och känns kraftigare. // Karin

Karin

Cajza
0

#10 Jo Lotta det var den näst minsta startade livet med 51gr. och ej så "framfusig" den minsta vägde 50gr. men hon har hela tiden varit mer framåt. // Karin

Karin