God morgon årets sista vinterdag
I morgon är det den 1a mars, årets första vårdag.
Men i dag känns den lååååångt borta, våren alltså, snön vräker ner och det blåser, inget kul väder det där inte.
Tur att man inte jobbar utomhus 
Ja då får man passa sig för barnen mars mars måne…ha ha ha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Hahaha ja risken finns att hamna i Skåne
Här har jag varit ute för skotta o saltat, tänkte så gamlingarna nedanför kommer ut för hämta tidningen mm, men min bil står längst upp i backen, så jag får hålla mig inne
i dag snöar det i karlshamn igen tar det aldrig slut

#2 ja fy attan o här här det snöigt blåsigt och ja ni vet han med hornen aktigt
God morgon förresten.
Men jag har hört att lilla fröken vår är lite blyg av sig och har så stor respekt för Kung Bore
haha ok
Det snöar här i Uddevalla också men det blåser inte värst mycket som tur är.

-1 i Skövde och väntan på solen som ska komma en stund idag!
Stefan - Modellbyggare

Det snöar även i Halmstad! Men är ledig idag, så det spelar inte så stor roll, förutom om jag blir tvungen att skotta.. 
Ja det är ju fördelen när man hyr, man slipper alla sådana tråkiga sysslor, bara att sätta sig ner och vänta på att det blir gjort :O)
Visst är det härligt när man slipper sådant 11 tänk va vi hinner med att bada katt istället.Hej Hopp Lena
Hälsningar LENA

-3 grader och snö här i Klippan. Vi bor i en villa i centrala Klippan och har inte skottat snö de senaste 5 åren. Ok, trappan och vår garageuppfart men inte vår trottoar. Vi har en granne som skottar med traktor och vi är såååååå glada att han fixar det till oss. På våren köper vi något roligt eller gott till hans barn som tack.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
#11 Vi hyr med Uffe
Men vi sköter allt underhåll runt fastigheten ute ändå
Som bo i eget hus.
Vi hade eget förut, men varken jag el Johnny orkar med eget hus med alla möjliga sysslor kring. kraven med.
Men skotta, trädgård mm detta sköter vi själva. Skulle vi vänta på skottning här, då hade vi suttit fast, vår värd är en målare som jobbar heltid, han bor längre upp i området, men aldrig hemma. Ganska skönt slippa honom runt huset, vi trivs bra!

Har lämnat Atos hos vetrinären för han skall kastreras. Vad upprörd sköterskan blev när jag inte ville att de skulle raka honom.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Minus 3,4 här nu,inget snöfall ännu,men det kommer säkert hit med.
#15 Men de rakar väl inte mkt på en hane? jag låter dem alltid ta detta som de vill då jag kastrerat, det växer ut så fort igen.

Vad kan vi väl vänta oss efter den konstiga hösten och sena starten på vintern. Vill det sig riktigt illa, åker vi skidor för fullt på första maj eller också kan folk ta häst och släde till SNRF:s utställning 12-13 maj här i Uppsala (nu fick jag det sagt också - gäller att göra reklam för sig när tillfälle dyker upp ---- hi hi hi)
många goda skratt fick man av er humoristiska kommentarer
ett underbart sätt att börja dagen på
godmorgon på er allihopa
God morgon och välkommen in
Tackar
o för att vara mig så var det tidigt 
Vaaa??? vi andra har varit här i timtal 
Annki sover så gott! Önskar jag med klarade detta, vad har du för säng Annki som inte får ryggont av sova länge?
Ja nu är jag en sådand som har ont i ryggen o johnny med, så här sover vi max 6-7 timmar.