3 stycken busfrön!
Att det är full rulle på kattungarna här hemma nu. Vi får många goa skratt åt dom. Tänkte dela med mig av 3 stycken iallafall.
Det är YadhayeZibas Princess Mahala
Hon är så himla busig att det knappt går att hinna med att fota henne!! Riktigt bustroll!!
Sedan är det hennes kullbror YadhayeZibas Prince Mahruz
Han är oxå sååååå busig! Han har lärt sig av sin storebror Bullen att man kan leka i kattlådan! Det är jättekul!! 
Och så har vi YadhayeZibas Princess Nafeeza som är född på samma dag som de ovanstående men som har en annan mamma.
Hon är en busunge oxå men lite mildare och mer kelig än de andra. Det har hon fått ifrån sin mor tror jag. Hennes ungar brukar bli supergoa!!
Det var allt för denna gång!! 

sötnosar hela bunten 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Söta ungar allihop, precis som lena skriver
Heter Mahala möjligen Hilma i vardagslag?
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Söta busfrön hela bunten.
Alla är ju söta, men Prinsessan blev favoriten. Killen påminner om min älskade gamla perserkille som liten.
Nr 3 blir min favvo….men de är väldigt fina alla 3
stort grattis till raringarna

Säger det igen…usch usch så fula de är! hahaha neeeej tvärtom, de har ju mina favorit färger alla tre pch de är helt underbara =) Så otroligt söta =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

MÅSTE få fråga igen, hoppas på svar nu
Heter Mahala möjligen Hilma i vardagslag?
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Paddor Mums jättesöta alla 3
Rosie
Tack alla för ni gillar mina bebisar!!
Kattunge nummer 3 blir bara finare o finare tycker jag själv. (Hennes skönhet kommer inte alls till sin rätt på bild tyvärr.) Det plus att hon har en väldigt unik stamtavla gör att jag troligtvis behåller henne. 

Undrar fortfarande om Mahala är MIN Hilma?????

Hälsar Lotta P

Sluta fråga Lotta! Du vet mkt väl vilken katt som är din. Jag håller mitt ord så du ska få din katt.

Men Pethra,du har ju inte svarat
……………,och eftersom du inte satt ut vilka som är föräldrar kan jag omöjligt veta vem som är vem, det är ju några stycken som du visat, och det är ju just därför jag frågat, jag vill ju gärna vara säker, VEM hon är.
Hälsar Lotta P

Jättesööööta allihopa!
//Susanne