Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 2663 ggr
yadhayezibas
2010-07-25 13:41
0

3 stycken busfrön!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att det är full rulle på kattungarna här hemma nu. Vi får många goa skratt åt dom. Tänkte dela med mig av 3 stycken iallafall.

Det är YadhayeZibas Princess Mahala

Hon är så himla busig att det knappt går att hinna med att fota henne!! Riktigt bustroll!!

Sedan är det hennes kullbror YadhayeZibas Prince Mahruz

Han är oxå sååååå busig! Han har lärt sig av sin storebror Bullen att man kan leka i kattlådan! Det är jättekul!! Obestämd

Och så har vi YadhayeZibas Princess Nafeeza som är född på samma dag som de ovanstående men som har en annan mamma.

Hon är en busunge oxå men lite mildare och mer kelig än de andra. Det har hon fått ifrån sin mor tror jag. Hennes ungar brukar bli supergoa!!

Det var allt för denna gång!! Glad

englagirl
2010-07-25 13:46
0

sötnosar hela bunten Kyss

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

sidentassen55
2010-07-25 14:15
0

Söta ungar allihop, precis som lena skriverKyss

Heter Mahala möjligen Hilma i vardagslag?

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Peace
2010-07-25 14:52
0

Söta busfrön hela bunten.

solohm
2010-07-26 01:25
0

Alla är ju söta, men Prinsessan blev favoriten. Killen påminner om min älskade gamla perserkille som liten.

Annkis54
2010-07-26 01:50
0

Nr 3 blir min favvo….men de är väldigt fina alla 3
stort grattis till raringarna

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

EddaM
2010-07-26 16:40
0

Säger det igen…usch usch så fula de är! hahaha neeeej tvärtom, de har ju mina favorit färger alla tre pch de är helt underbara =) Så otroligt söta =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

sidentassen55
2010-07-26 18:23
0

MÅSTE få fråga igen, hoppas på svar nuGlad

Heter Mahala möjligen Hilma i vardagslag?Obestämd

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

Mirra
2010-07-26 21:29
0

Paddor Mums jättesöta alla 3Kyss

Rosie

yadhayezibas
2010-07-29 01:51
0

Tack alla för ni gillar mina bebisar!! Glad Kattunge nummer 3 blir bara finare o finare tycker jag själv. (Hennes skönhet kommer inte alls till sin rätt på bild tyvärr.) Det plus att hon har en väldigt unik stamtavla gör att jag troligtvis behåller henne.  Glad

sidentassen55
2010-07-29 09:06
0

Undrar fortfarande om Mahala är MIN Hilma?????ObestämdObestämdObestämd

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

yadhayezibas
2010-07-29 13:44
0

Sluta fråga Lotta! Du vet mkt väl vilken katt som är din. Jag håller mitt ord så du ska få din katt.

sidentassen55
2010-07-29 14:15
0

Men Pethra,du har ju inte svaratOskyldig……………,och eftersom du inte satt ut vilka som är föräldrar kan jag omöjligt veta vem som är vem, det är ju några stycken som du visat, och det är ju just därför jag frågat, jag vill ju gärna vara säker, VEM hon är.Glad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Livandas
2010-07-30 15:07
0

Jättesööööta allihopa!

//Susanne