Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 833 ggr
Kittentotts-deleted
0

Flyga imorgon!

Imorgon ska jag flyga första gången i mitt liv.Jag har alltid sagt jag ska hålla fötterna på marken då sliper jag iallafall ramla ner.

Saken hör jag har en bror som ramlade ner 35 meter i en olycka för 21 årsen, han va mitt allt! och jag får väl för mig att eftersom jag haft 4 st syskon, och har 1 kvar, så kanske det är min tur en dag, Fånigt jag vetGeneradMen jag ska ta med mig min 9 åriga pojke som detta också är första gången för, vi ska lämna Cayenne & Disney i Stockholm. Ja resan är nog lagom för känna på. Hoppas vi ses imorgon kvällFundersam

simzonites
0

Klart vi ses här inne imorgon kväll Carina. Skickar dig en liten skyddsängel att ta med på flygresan, den kommer att vaka över dig

/Lotta

RolfH
0

Du kommer nog att gilla det. Speciellt om du har tur och får klart väder. Fast ovanför molnen är det ju alltid klart :)) Lycka till på resan och lycka till med överlämnandet av bebisarna :))

Dockan
0

CoolJag tänker på er imorgon.Lycklig resa och glöm inte karamellerna när ni lyfter.LENA

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts-deleted
0

Tack Tack

Bart
0

Det kommer säkert gå jättebra!Lycka till!

m-hoog
0

Hoppas du har haft en trevlig resa.

Kittentotts-deleted
0

#6 Hemma ännu! hoppas jag får läsa dessa orden sen ikvällFot i munnnenLöjlig man är! Nu ska jag ösa i mig pillerGlad(skämt)

m-hoog
0

#7 Du skulle ju inte läsa det nu, ha,ha jag trodde ju att du kanske åkte tidigt o sen jobbar jag ju kvällen, Men trevlig resa. Inte alls löjlig, jag tycker inte det är superkul att flyga själv.

EddaM
0

Jag gillar inte att flyga, mest för att jag mår så illa att jag bara spyr hela tiden. Lycka till =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kittentotts-deleted
0

Hoppas inte jag mår illa dåSkrattandeVi ska ha godis med oss

KungBores
0

Det går bra Carina. Det är ju en liten nätt resa på ca 45 minuter. Om du flyger med Malmö Aviation så får du god macka på vägen upp och varma handdukar att torka dig om händerna med.

Kittentotts-deleted
0

Flyger med SAS allt jag vetSkrattande

KungBores
0

Det är länge sedan jag flög med dom. Men jag lover det kommer att gå bra!!

Kittentotts-deleted
0

Nu är jag hemma, ja det gick väl bra, men jisses vilken ångest jag hade innan vi lyft, en bild min 9 åriga pojke tog ovan molnen, va hans första flygresa med.

Bild171.jpg

Annkis54
0

gick det bra med katterna dåSkrattande
var det tryggt att lämna dem ifrån sig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miapia
0

hur gick resan ? mycket fint att se på eller*s*

hur va det lämna småttingarna?

Kittentotts-deleted
0

Ja bebbarna sov hela flygresan, och vilka underbara ägare de fick, mail har jag fått hela natten från Disney´s matte som bott på golvet med honom inatt, vilka berättelser, alltså det är så underbart o läsa hur lyckliga de nya ägarna är, och så är man så orolig innanSkrattandeCayenne flyttade till Harlibrie´s Som mötte oss på Arlanda också, och de är så nöjda,och Cayenne har visat sina bästa sidor från början, Härligt, nu börjar magen lugna sig! Flygresan,hmm jo den gick bra, men alla hopp mm i luften melan molnen gjorde mina ögon vände sig mot alla som satt i planet för läsa deras miner, tänkte när de ser oroliga ut som flyger varje vecka, de där fina killarna med sina datorer så kan jag med vara orolig, hade ju krav på mig med, kan ju inte visa min 9 åring panik el oroSkrattande

miapia
0

hihi gud så skönt allt ordnade sig du kanske skall planera nya resa nu lite längre bort hihi

gillade sonen flyga med?

RolfH
0

#17 Det är det bästa med att vara uppfödare, att få posetiv respons från de nya bra hem man hittat till kattungarna, att få höra hur de nästan älskar ihjäl den lille.

Uffe
0

Flyga är bland det roligaste som finnsCool

Kittentotts-deleted
0

Ja det är underbart då nya hemmen ger dessa öser ur o talar gott, sen att få så härliga ord i Gäsyboken på hemsidan, jag är såSkrattandeJa vi ska flyga igen MiaPia, vi får se framöver. Nu vet jag vad det handlar om, och pojken med, han skulel ha öronproppar med sig nästa gångCoolHan har ju autism o en lindrig utvecklingsstörning, han är känslig för mkt, tex så gillar han inte nyårafton & alla smällare. Han va lite pressad på hemvägen igår i bilen, lite ledsen då spänningen släppte. Men det gick mkt bra.

Papris
0

Tur att du inte flög idag du, sitter i skolan o väntar på två föreläsare som cirkulerar ovanför landvetter flygplats… det snöar så mycket så de får inte landa!!!!!

Kittentotts-deleted
0

Å Fy Katten! Ja det va tur för mig detta.

simzonites
0

Johan hade träffat dig på Arlanda hörde jag, världen är bra liten ibland Flört

/Lotta

Kittentotts-deleted
0

Ja Stackars Johan fick uppleva en psykisk virrig Kittentottare på Arlanda som stog som ett fån när en söt kille kom fram o sa HEJ! jag bara, men denna kille käner jag ju hmm, känner du inte igen mig säger johan, så säger han Lotta, jo visst sa jag, och lika stressande sa jag fort, jag måste hitta ut härifrån till det där stället där de vanliga folketSkrattandeja så sa jag! men flyget va försenat, och vi hade 1/2 timme att prata påGeneradså johan sa men jag följer dig! Vilken go kille! Ha Ha men den stackaren trodde väl jag va heldum. Jag pustade ut efter kaoset sen i flyget hem med en kaffe o chokladboll, jösses va detta va extra gott

simzonites
0

#25 Han sa att du såg väldigt bortkommen ut. FlörtMen han är ju världens goaste kille så det klart att han erbjöd sig att hjälpa dig till rätta. Han passerar ju Arland flera gånger per vecka. Men det var ju en enorm tur att han var där just när du anlände Skrattande

/Lotta

Kittentotts-deleted
0

Ja helt otroligt! jag va genomsvett av stress. Va jobbar han med? och så måste jag passa på fråga vart ligger er närmsta flyplats om han flyger ofta.Krama honom fr mig! Få honom förstå jag tänkte herregud ska jag behöva åka tillbaka med de små hem igen? så va min tanke när jag såg klockan ticka på bara.

simzonites
0

Johan jobbar med IT, närmaste flygplats ligger här i Kalmar Skrattande

/Lotta

Kittentotts-deleted
0

Va som Johnny sa då ju. Kan ju jag flyga t digSkrattande

simzonites
0

#29 Jaha det kan du Flört Pussa på Merlin

/Lotta