Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 418 ggr
Uffe
0

Segt som sirap

Nu är det seeeegt och vi kan säkert förvänta oss att forumet brakar ihop när som helst

maggan
0

Vad menar du?

miapia
0

ja efter vad som hänt här förstår man inte serven fungera  att den brakar ihop hehe   lite skoj nu

Uffe
0

JAg kan få klicka både en och två gånger på en länk till en tråd innan den visar sig. Det står klar längst ner på sidan, men den är helt blank.
Jag skall också radera samtliga mina PM, men det går inte jag får bara upp Server error.

Det brukar bli en del avbrott om man jobbar med något på sajten, så det var väl mest menat som en upplysning till er att rätt som det är så händer det något :O)

miapia
0

hmm här är det inte segt alls hos mig kanske nätverket på ditt arbete då?

Uffe
0

Inte troligt, andra sidor på nätet har jag inga problem med

Faxlin
0

Inte segt här heller faktiskt. Funkar bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leonis
0

Funkar bra här med

Bart
0

Inga problem här heller.

miapia
0

bara erkänna nu uffe du är inte så sicklig som mina barn brukar säja till mig *s*

RolfH
0

Här fungerar det också utan problem. Konstigt. Kanske någon är inne och kollar dina PM Flört

Kittentotts-deleted
0

Här är inga problems Uffe *VIRUS* nä skojar!

Uffe
0

Ja nåt lurt är det, jag kommer inte åt något som helst av administrationsverktyggen

Soffan79
0

HÄR ÄR DET INTE HELLER NÅGRA PROBLEM

Faxlin
0

#12: Hör med grabbarna, kanske blev något fel när de återinsatte dig. Kan ju vara ett enkelt tekniskt fel liksom. en punkt som ligger fel eller ja något annat tekniskt som inte riktigt jag fattar mig på :-)

Audiatur et altera pars

Uffe
0

Jag har frågat på värdsajten men ingen svarar. Jag bryr mig inte längre, jag sitter på jobbet så jag har tid att vänta, men jag skulle gärna vilja radera mina PM så de inte hamnar i orätta händer

Faxlin
0

Klart dina pm inte hamnar i orätta händer. Ge dem lte tid med det tekniska så ska du se att det löser sig. Har ju funnits fler trådar att svara på där inne. Och fler fel att kolla på också.

Audiatur et altera pars