Snälla ni
Jag har hört och sett om era protestmarscher på en annan sajt
Snälla ni, behåll lugnet, att skälla och gapa och skrika gör det bara värre för er själv och det gagnar er inte alls.
Jag är nästan rörd över er uppslutning, men snälla ni, behåll ert lugn
Uffe
VI VILL HA DIG TILLBAKA UFFE
PERSER FOLKET BEHÖVER DIG

miapia har rätt… du behövs här..
jag är inte inne o läser nån annanstans..har så fullt upp här
o jag ska inte fortsätta läsa om dumheter eller dumma kommentarer
men ber en stilla bön till alla högre makter
ATT DU SKA FORTSÄTTA VARA VÅR …UFFE

Kostar nästan gratis annars att starta ny egen hemsida med ett stort fint forum. 
Jag har mest läst, inte varit aktiv på detta forum då jag inte har perser utan NFO. Men när man ser otäcka tendeser hos personer som är sajtvärdar på andra forum, och dessutom lyckas jaga bort sajtvärden härifrån då reagerar jag. Kommer man dessutom undan med det utan att de ansvariga på i fokus lyfter ett finger, då är det än värre.
Om det sen gagnar mig eller inte spelar ingen roll. Jag har klarat mig i 42 år utan I fokus, och vill någon stänga av mig för att jag tycker att rätt ska vara rätt, så varsågod.
Om det hände på denna sajt så kan det ju bli så att sajtvärdar jagar bort "obekväma" personer på andra forum, och en sån community är inte värd ett piss. Stå på dig Uffe.
Mvh Bengan

Jag tycker det är bra att det blir ett kollektivt skrik, du ha då inte gjort något fel vad jag kan få fram när jag försökt läsa alla trådar.

Håller med #1
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Håller fullständigt med bengan i #5
Nu måste ni väl låsa denna tråden också?

Att låsa trådarna där det är upprört tror jag inte löser ett dugg.
Hur ska då folk kunna göra sina röster hörda. Jag tycker att denna massuppslutning borde få dig att fundera över ditt val Uffe. Helt klart vill dina medlemmar ha dig kvar. Varför inte strunta i allt annat och stanna för deras skull.
Som Sajtvärd har du makten att stänga av skrivrättigheterna för andra. Även de som är värdar på andra sajter. (haha, nu ryker nog mina, men det kan jag ta) .
Så ta bort skrivrättigheterna för Linda och stanna. Om inte så för dina medlemmars skull.
Du är helt uppenbarligen otroligt omtyckt. Och hur kan hjärtat lämna sajten ?
Sedan behöver ni inte prata med varandra. Som jag sagt tidigare. Cyberrymden är stor. och iFokus också. Finns de jag inte går ihop med också. Och det vet du.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#9 Bra skrivet, men jag har fortfarande inte brutit mot några regler.
Vänligen/Linda

#9 Du har hjälpt mig genom att låsa en tråd och det är jag mycket tacksam för, att ändra vad man redan skrivit är inte det lite dumt, står det inte någonstans att man ska tänka efter före?
Hoppas allt tjafs kan sluta snart, man går in på sin egen sajt som ska handla om perser. Här ska vi som har Perserkatter kunna dela information, fråga om saker, umgås över internet. Tills för 1 vecka sen snart så va här ljuvligt lugnt, vi hade roligt, av en fröjd få vara med sina sajtvänner. Men så kommer folk o vill bråka o skita ner allt. Jag vil att ni som inte tycker om perserkatten eller dess avel, håll er på era egna sajter, här vill vi ha lugn o ro nu. Och jag orkar inte ens läsa vad som hänt fr början, luska ut vem som har fel el annat, detta skiter jag i, allt är så jäkla barnsligt. Kan vi få ha vårat perser i fokus ifred nu? ni som vill vara trevliga är välkomna, men jag vill ah ett slut på tjatet så jag orkar stanna kvar.

#11: Vad har jag ändrat nu då? Nu förstår jag ingenting faktiskt. Jag har inte gått in och ändrat i något av mina inlägg inte ens rättat mina stavfel, dem får ni leva med.
Vad är det jag skrivit som är att jag inte tänkt efter före? Nu är jag totalt nollad, fattar inget.
#10: Nej även om man inte bryter Skrivregler, så ibland kanske man bara måste hålla sig borta från varandra om man inte går ihop. Som de jag inte går ihop med, deras sajter lämnar jag ifred och vise versa.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

#13 Nej du har inte gjort något du har bara räddat mig en gång genom att låsa en tråd, tack än en gång.

#14: Okej. Bidde bara lite frågande där. men då vet jag :-)
Audiatur et altera pars

Håller med dig #12. Hoppas det blir bra o god stämning här igen.