Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 2942 ggr
evawennman
0

Rolig leksak - slända!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kommer det här kanske räknas som reklam, jag vet inte (förlåt i så fall). Men när Fräsets utställning va i Uppsala så va det en domare som hade en kattleksak på sitt bord som såg ut som en slända! De flesta katter älskade den och många av människorna undrade vart man kunde få tag på en sån. Det FANNS nämligen ingen återförsäljare i Sverige utan bara grossist i utlandet. Så jag tog saken i egna händer. Och nu är WWW.DJURKEDJAN.SE troligtvis den enda återförsäljaren i Sverige av denna Slända!! (syns på första sidan samt under Katt - leksaker) Så sprid ryktet! Kyss

evawennman
0

en till bild.

evawennman
0

finns även i annan variant

EddaM
0

Vad coola =))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

sidentassen55
0

Såå läckra, MÅSTE ha Cool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Mayer
0

Ja,nu suger "Vill ha tarmen"

Mig lär du höra av=)

evawennman
0

Så bra! =)

149 kr är väl inte allt för dyrt? Man köper ju vippor för hunra kr som ändå går sönder efter en vecka… Gratis frakt är det alltid!

Finns två andra varianter också, utan "botten" ser ut så här:

Kort 37 cm kostar 100

Lång 67 cm kostar 110

Livandas
0

Jag köpte en slända, och katterna älskar den, så jag får nog köpa fler snart:)

Billig var sländan, och väldigt snabb leverans!

//Susanne

englagirl
0

Den där såg ju jag på utställningen i Uppsala då Chatrines katt fick den av en domare för hon gillade den så mycket Foten i munnen

Jag vill oxå ha såna till mina.

Jag kommer in med en beställning eller du kanske kommer till Gävles utställning i augusti Eva?

Kram.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

evawennman
0

Gå in på www.djurkedjan.se och lägg en beställning. Alla som köpt hittills har blivit jättenöjda! Skrattande De finns under katt - leksaker!

Kolla gärna under "klösleksaker" också. Jättehäftiga saker som vi fått in, piratskepp, ostbita m.m. Skrattande

Har inte planerat att komma till Gävle (men man vet ju aldrig). Men antagligen blir det några sthlms-utställningar till hösten!

Kram kram

ixidixi
0

Hej på er,Ja det stämmer som Lena säger att jag fick en sån slända :-)

Men den har jag faktiskt slängt :-(((
Sländans vingar är så HÅRDA så jag fick faktiskt en ögonskada av den!
Se upp med denna leksak!!!!!!
Man kan nog köpa den men sen sätta på sländan några mjuka vingar i stället ;-) Då blir den kanon!!!
För den är väldigt uppskattad! Men jag vågade helt enkelt inte använda den nå mera……..

// Chatrine

englagirl
0

*OJ!!!!!!!

Det var inte bra Rynkar på näsan

Hoppas skadan har läkt.

Iofs så är den i ögonhöjd och jag minns att den "slog" tillbaka då katten petade på den med tassen.

Hmmm, men den andra vippan med sländan, den med pinne, har du den Susanne? Hur verkar den?

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

evawennman
0

Ja vi har "gummivingar" man kan välja istället för de hårda plast! Kostar ingenting extra! Skrattande Men jag kan från o me nu börja lägga med en gummislända oavset om man betsäller en i plast. Så har man två o kan välja =)

evawennman
0

Ville bara notera att den sländan  #10 Chatrine menar är den PÅ BOTTENPLATTA

Och beställer ni den så lägger jag i ett par lite mjukare "gummivingar" utan extra kostnad! Kyss