Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 909 ggr
Cybercat
0

Paradiset på ön

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Katternas alldeles egna hem. Alla som är stora nog att själva ta sig över avgränsningen (hittills bara mammorna, och Tuss då) är välkomna att även sola sig på den yttre altanen :)

Halleluja för en ö, utan rovdjur!

Inte för att någon av dem lämnar tomten ändå, utom när jag går på promenad med hunden. Då följer ofta en mamma med, ibland två =)

Annkis54
0

wow vad mysigt
hoppas att det fläktar gott på er

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

englagirl
0

Ser helmysigt ut Glad

Ha en fortsatt skön sommar!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

WildWest
0

En Ö har jag drömt om i många årTungan ute. Ha det bra med katter och hund.

Kerstin i Umeå

sidentassen55
0

HEL UNDERBART EMMA !!!!!!!!

Jag är inte alls avundsjuk på dig  (gud vad jag ljugerSkämsTystOskyldig)

Jag förstår att du och dina älskade 4-fotingar mår gott därute…..sköt om dig själv ordentligt och så alla älsklingarna också….KRAMAR i massor från

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Cybercat
0

Ja, det är härligt här :)

Jag kan också tillägga att bebisburen stod uppe på sängen (och borta från draget) fram till att bebbarnma nådde upptäckaråldern, då den fick flytta ner på golvet. Första veckan låg ett stort täcke framför den som mjuk första upptäckarplats, men det behövs inte längre.

Fönstret är nätat för myggen och funkar också effektivt som kattbarriär. På natten innan jag går och lägger mig gör jag alla kattbestyr och stänger då in hela klanen i huset. Det första jag gör på morgonen är nya kattbestyr (lådor, mat, vatten, snabbkoll på alla) och öppnar dörren.

Normalt ligger det också en hel hög med leksaker på golvet, men de tog jag bort för filmen :)