blöder?
Min hona har fått bäbisar för 1 1/2 dygn sedan….Nu blöder hon från slidan?Jag kommer ihåg att man själv fick avslag efter födseln men riktigt blod????Hon är förövrigt frisk och pigg?

Hon har avslag även hon.Så länge som hon inte blöder massor och får feber är det ingen fara.
Stolt ägare till tre La permer

Okej,tack! Jag tänkte just att det hade man ju själv också…Men man blir ju skärrad…Men hur länge har man det?
nån vecka kan det väl vara i alla fall
håll koll så att det inte kommer för mycket o så lukta så att det luktar OK

Okej,tack!
Det är rent blod och har kommit när hon gick och drack.Annars mår hon bra!
Usch…man blir så-jaha jag skulle inte ha trott att det var SÅ bra?????? Jag hade lilla flickan först som inte ville suga-då tänkte man jaja ska det bli tjorv igen…….Men hon gv jag Vetrimoxin åt och nu är hon superpigg….Då tänkte man att nu kommer nästa dåliga grej=(
Tack iallafall….Hade man inte haft någon att fråga så hade det kostat multum hos vererinären…..Det är tur man har vänner som har "varit med ett tag"
Mina honor får alltid ett lite blodigt avslag ca 2-3 dgr efter förlossningen. Det varar bara en dag typ… sen e det ju lite kladd några dagar till sen. 
Helt i sin ordning, grattis till bebbarna
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack!
Jag blev väldigt rädd. Först och lokalisera vem av alla som blödde och……Usch.Men,det verkar ju lugnt men man tänker det värsta=(
Tack iallafall alla!
//Anja

GRATTIS till bebisar Anja:-)))
Hoppas det slutar blöda snart.
Så länge det inte luktar "fisk" är det inte farligt….
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

#8 Ha,ha bra beskrivning=)