Ett litet foto (eller två)
Jag har ju inte berättat att vår "gammhagga" Trasan blev piggare efter sin downperiod och nu mår hur prima som helst.
Hon är helt underbar denna katt, idag när hon var ute med oss i trädgården kom igelkotten och strök förbi henne. Ni ska inte tro att hon rörde ett morrhår ens, hon bara stirrade med sina som alltid stora ögon och sket fullständigt i den taggige vännen
Här är två foton jag tog idag som jag tyckte blev så fina…..
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Och ett foto i helformat.
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Sååå fin
Kerstin i Umeå
Jaaa 
Vilken fin dam 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Heeeelt underbar!
Älskar "heta" paddor, och trasan är ju en riktig dröm :)
Så vacker! En sån som jag vill ha men har inte hittat min katt ännu. Hoppas hon dyker upp snart!
Så fin hon är och lustig svart svans i annars så mycket rött. Nä, nu måste jag släcka och gå se om min paddis är på väg att ge några nya små paddisar.

Så fin så. Gillade hennes färger. Paddor mumma… /Laila
Hon e sååååå vacker 
Kram
Sussie
Hon är jättesöt!
//Susanne

Tack snälla ni för goa ord om Trasan. jag är så glad att jag får vara ägd av henne. Ja egentligen är det HUSSE som är nummer 1, men han är inte hemma så mycket.
I går var hon ute med oss hela dagen, gick mellan altanen, bilen och släpet, men inte längre. Och hon njöt i fulla drag
Hälsar Lotta P

Underbaraste Trasan! <3
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Härlig katt och mina favvofärger. Tänk en EXO i dom färgerna = lycka

Trasan är fantastisk! Hon har en sån otrolig personlighet!
Hon är THE QUEEN
Jättevacker padda!
MVH
Kristina

SuperDuperSnygg Trasa 
Fantastisk look!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)