Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1352 ggr
Cybercat
0

Tuss-Den modiga lövjägaren!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ä Tuss.

Ä ja! Faktiskt, ä Tuss!!

Ha' ente badat på fleeeera veckor så måste tvätta tassen sälv. Dumma mamma inte tvätta… men… Kan sälv!!!

Kan döda faaaliga löv, kan ja!

FAKTISKT!!!

Marita-L
0

Oj oj så duktig man får vara…så himla söt Kyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cybercat
0

Ä tooora flickan nu! 9 veckor… FAKTISKT!

thå ja' kan SÄLV!

(hon har SÅN tortietude den här tjejen, helt underbart :))

Cybercat
0

Oh, visst ja - Ps från emma (lånar Tuss tråd, förlåt Tuss)

*liten katt bryter in*

"De tooooora mammana soms syns med mig e mammaCallie och mammaSassy. De e snälla!! Utom när ja vill pussa på alla kossabebisarna. Då är de suuura. Ä dumma ibland, ä dom. FAKTISKT!"

*tyst Tuss!!!*

Ja, som Tuss just sa så skymtar såväl Callie som Sassy förbi på den här filmen :)

WildWest
0

Kul att seSkrattande. Tuss är bedårandeKyss.

Kram

Kerstin

Headturners
0

Så snygg, ser ut som en hane i kroppKyss

Livandas
0

Hon är helt underbar den här tjejen!!! Loooove her!!!

//Susanne

Cybercat
0

Männsor som gilla' mej, KUL!!!

Blev trött igår efter att ha dödat faaaligt löv. Klättrade upp i momos knä och somnade. Momo sa att hon inte gilla' perser, men hon gillar MEJ ändå. HA!!! Ä bäst, ä ja. Alla älska' mej fö ja ä TUSS.

Mamma säjer att ja ska bli amekan. Vaddå *bli*. Ja Ä ju redan! Ä Tuss! FAKTISKT!

Va ä amekan? Kan INTE va bättre än att va Tuss. Fö' de ä bäst.

FAKTISKT!

Cybercat
0

OOOOOOH, glömde berätta!

Va JÄTTEMODIG ida! Hoppade SÄLV ut på altanen (fast dumma mamma satt en JÄTTEHÖG grej för dörren!!!). Sen undesöökte ja massa. Och kom på att man kunde gå in *under* golvet! Jättespännande!!!

Gick in. Va mörkt. Läskigt.. hittade inte ut sälv. Då glömmade ja att ja ä modig. Ja grät litte.

Då kom mamma och RÄDDADE mig!! Min mamma e BÄST.

FAKTISKT!

Fast nu ha mamma satt en ännu högare grej framför dörren. Hon e dum, oxo. Faktiskt….

*liten kommentar från emma*

Det finns spindlar under altanen. Stora. Jag är jätterädd för spindlar, men inte lika rädd som för att ha en bebiskatt fast under huset. Så lite modig är jag med :)

Nu skall jag gå och tvätta spindelväven ur håret. ICK!

Headturners
0

hahahahahaha dumma mammaFlört

Cybercat
0

Det är lite hopplöst faktiskt. Varenda gång jag skall skriva om Tuss så tar hon liksom över inne i mitt huvud och så blir det hennes ord som kommer ut istället.

Precis så där som jag försöker skriva låter hon för mig. Hon är MYCKET bestämd, kan SÄLV, läspar lite och har en blanding av totalt orädd och mycket tillitsfull natur.

Efter sin lövjakt igår klättrade hon altså upp i min mors knä och somnade - så där tillitfullt och tryggt som nästan bara en kattunge kan. Mor blev sittande en timme extra för att hon inte ville störa det lilla livet :)

Ursäkta om det är fjantigt, jag hoppas ni tycker det är *lite* kul i alla fall.

origirl
0

Det er jätteroligt att lesa Skrattande Jag saknar en blåcreme harlequin paddis i min flokk. Dom er värkligen något för sej själv och något som inte "alla" har Flört

sidentassen55
0

MODIGT till max Tuss, WOW CoolCool

Heidi, JAG har en blåpadd HQ till saluFlört

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool