Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 751 ggr
Uffe
0

Känner någon sig manad ??

Att ta över som Sajtvärd för Perser iFokus.

Jag har fått nog, jag kan ta mycket skit men inte hur mycket som helst.

Är du intresserad så hör av dig till mig

Uffe

Naquita
0

men vad har du nu fått för skit? :(jag tycker att du har varit en JÄTTEBRA sajtväd..*Kram*

Linda
0

Nu tycker jag att du övereagerar.

Du har ju startat upp perser på ett super bra sett!

Vänligen/Linda

Uffe
0

Jag tycker inte att jag överreagerar om jag inte kan göra mig förstådd

miapia
0

du får inte sluta uffe jag älskar dig o du behövs här du är en toppen kille

simzonites
0

Nejmen Uffe inte får du sluta! Vad är det som har blivit fel???

Lotta

/Lotta

Faxlin
0

Va?? Vad har hänt? Vad har jag lyckats missa bara för att jag är nätlös en helg. Nu bara måste du skvallra för mig Uffe.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

simzonites
0

Smiley C_LOVE_1.GIFstanna kvar hos oss!

/Lotta

SChamuels
0

Första gången jag är inne på perser sajten.Men efter vad jag känner dig Uffe så är du ingen dålig person.

Kram Susann

EddaM
0

Nej Uffe du måste stanna kvar, du är ju denna sajtens hjärta.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

miapia
0

stannaaa uffe du är ju bara bäst o trevlig o hjälpsam på alla sett o vis från kattproblem till hemsidor o råd så försvinn inte Gråter

Kittentotts-deleted
0

Nähä UffeSkrikandesDetta får du inte! Om du slutar så blir det knepigt o konstigt, vi behöver en med som dig här. Uffe stå ut så är du snällKyss Nu vet jag inte vad som hänt!

RolfH
0

Du måste vara kvar Uffe. Det är ju du som gjort sajten till det den är och fortfarande gör.

BEATA
0

Uffe..jag hoppas verkligen inte att du slutar…för mig är du en av dom viktigaste på hela perserforumet…det känns alltid så bra att läsa det du skriver….det skulle bli ett stort tomrum här utan dig.Det har gjort att jag har varithär  mer här än hos skogisen …så hoppas du stannar…// Berit    

manlyckans
0

Uffe, jag skriver inte så ofta men läser desto oftare. Jag vet inte vad som hänt så att du känner så här men jag vill säga som Beata #13; hon  tog alla orden ur munnen på mig ;-)) Hoppas verkligen att du stannar kvar! /Kram! /Ann.

Annkis54
0

Jag har oxå varit ifrån några timmar
o fattar inte vad som har hänt
men UFFE ÄR ju Perserifokus
nä..du får inte sluta
vem ska kunna "walk in your shoes"???

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bart
0

Du måste stanna kvar här,du gör ett kanonjobb!Please?

Faxlin
0

Okej, nu har jag läst lite trådar här inne. Och ärligt talat. Som Sajtvärd och uppfödare får man nog ställa in sig på att ta både tjaffs om ens uppfödning och tjaffs inne i trådar. Det hör liksom till det här kittet med att vara värd.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leffe
0

Uffe tror ingen känner sig manad alla vill ha dig kvar

Dockan
0

KyssJag förstår dig precis.Kram LENA

Hälsningar LENAGlad

StefanW
0

#18 håller med!

Stefan - Modellbyggare

mandymoo
0

#3 du skriver att du inte kan göra dig förstådd - som jag ser det så verkar de flesta helt klart förstå dig - att det finns någon eller några få som man inte kan nå fram till med vad man menar kommer man nog aldrig ifrån. Kan bara säga att det är jätte synd att du lämnar så många som verkligen förstår vad du menar och som trivs här på sajten i den andan du har byggt upp den i.

Jag vet hur lätt det är att man tar åt sig det som inte känns bra och ser inte det andra som är bra. Ta o kika på hur många som inte förstår som du inte kan förklara för…. mor dom som förstår, dom som trivs här på sajten du byggt upp… se vilken sida som väger över… ta åt dig det o "glöm" det andra….inte lätt jag vet.