Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 591 ggr
Uffe
0

Här igen

God morgon
Nu är jag tillbaka, jag har bradbandsabonnemang hos bredbandsbolaget, i fredags kl 17 tackade uppkopplingen för sig och trots samtal itll BBB är det fortfarande dött, tur man har ett jobb att gå till

Cajza
0

Välkommen tillbaka, jag började undra vad som hänt när jag inte såg ditt namn under helgen. Vi har Glocalnet och det har strulat en del gånger för oss. Vilken helg utan internet, för visst vänjer man sig vid det.

Trevlig måndag// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Uffe
0

Jodå man får ju lite annat gjort, men det är väldigt ofta som BBB strular så jag börjar bli heligt trött på det.

Men ni har ju klarat er bra utan mig Skrattande

Bart
0

Välkommen tillbaka!

LarsiForshaga
0

Ja välkommen tillbaka. Sitter med BBB 100/10 fiberlina i Karlstad och den krånglar inte speciellt mycket. Men du kanske sitter på deras ADSL????

Uffe
0

Ja jag bor ju på landet så det är ADSL som gäller. Det märkliga är bara att under tiden Sydkraft hade hand om det, krånglade det en enda gång och det var under storman Gudrun.

Men med BBB som leverantör har det bara varit strul hela tiden

LarsiForshaga
0

Säg inte så. Jag flyttar till hus sista april och har då beställt adsl från BBB så jag får med mig min gamla mail mm. Men nu börjar jag undra om jag inte skulle ha tagit felia…nej telia mena jag. Fundersam

Dockan
0

CoolDet måste va härligt att slippa datorn,förstår att du har fått mycket gjort hemma.Nu är det väl vårstädat o klart.LNA

Hälsningar LENAGlad

Uffe
0

# 6, det har varit mååååånga gånger jag funderat på att byta, men det blir ju en massa strul med det också. För man räknar visst inte leveranstiden förrän från den dagen detn gamla anslutningen släcks ner. Men det kan bli billigt, varje gång det klappar ihop hänger jag på luren till supporten, skriver sen brev och klagar och kräver reducering av fakturan, MAn brukar få en månad gratis varje gång Skrattande

#7 jag blir vansinnig varje gång. Det är alltid en del människor som undrar vad man håller på med när man bara försvinner. Jag vill själv kunna välja när jag ska vara Internetledig Cool dvs ALDRIG!

Zolas
0

Men ändå! Ni har det bra som kan ha ADSL!  Här hos mig, är inte tele-centralen utbyggd för det en gång! Så här gäller telefon-jacket, blir rätt så dyrt!! Skrikandes

Uffe
0

Ja fy sjutton att sitta med modem, segt är det också

LarsiForshaga
0

Modem….usch!! Har jag inte suttit med sedan -97/98. ISDN -98 sen adsl 98 och -99 fick jag fiberlina. Skulle inte stå ut med modem igen. Räcka ut tungan

Uffe
0

Nu är min arbetsdag slut och jag skall ta mig hem, men sen hänger jag här igen Skrattande