Nya bebisar inatt :-)))
Japp så var sista kulle född här då
Denna gången Lillan, min underbara skptabby-vita lilla prinsessa och som vanligt var det Göte som bidrog med sina gener också.
Det blev 4 bebisar, 2 skp-HQ, 1 rödagouti-vit HQ tjej och en brunagouti-van hane. Mor och bebisar mår finfint, men jag är urtrött !
Jag brukar aldrig köra våra värmepumpar för ac en nu går den i vardagsrummet för fullt, för att försöka hålla nere tempen lite grann, det är jobbigt med +30 inomhus. Ska gå upp och starta den vi har i sovrummet också, så de där uppe kan få lite svalka med.
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

GRATTIS!!!
Det ska bli spännande och se på alla dina små 
TINA

Grattis Lotta!!
Men nu måste du dela med dig… VAD är det du blandar i vattnet för att få så många tjejer? :)

Tina….ja det dröjer ju inte så många dagar
Emma; det är killen vet du, RÄTT SÅDAN 

Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Grattis till dem!
Grattis, grattis!
Grattis. Vad kul att det bra
.
Kram
Kerstin
Grattis !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis till kullen:) Ska bli kul att följa dom
Rosie
Grattis Lotta, Vilka spännande färger
Kram
Sussie

Grattis Lotta, så kul med ännu mer små söta bebbar 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Grattis till ytterligare en kull, Lotta. Nu väntar vi på bilder.
grattis till dina nya ungar..
ska bli kul att se dem

Stort Grattis Lotta. Nu har du många bebisar att glädjas åt. /Laila

1000 Tack för all goa ord om mina bebbar, ja nu är det riktig babyboom här…..det var flera år sedan sist.
Men gissa om jag njuter
Hälsar Lotta P