Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1478 ggr
winterskin
0

exotic/perser i Skåne?

Hejhej!
Molly heter jag och är på jakt efter en uppfödare av exotic/perser i Skåne.. Flyttar hemifrån lagom till sommaren antagligen, till en etta med vovven. Har läst på och räknat och kommit fram till att ja, äntligen kommer jag kunna ha en mise!

Vill ju helst ha en exotic, EJ till avel/utsällning. endast sällskap! Helst en vit eller vitfläckig / silver osv.

Kommer vara en innekatt, försäkrad, utfodrad med bästa kattmaten och den kommer knappt vara ensam alls.

Någon uppfödare här inne som skulle vilja kontakta mig? Från skåne alltså. Eller lämna en mailadress, så skriver jag! Vill vara ute i god tid för att hitta den perfekta kisen. Kommer ju bli en i familjen :)

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag bor iförsig inte i skåne men i blekinge. till hösten/vintern kommer jag ha en kull silverbebisar och alla säljs först och främst till sällskap. min hemsida kommer snart upp på www.beautybears.se håll utkik!

mvh emma, S*Beautybear´s

skickar med en bild på förra kullen, en svartsmoke hane:)

winterskin
0

Tack Naquita för svaret, ska hålla koll på din sida! Lagt den i favoriter :) Du får gärna skicka ett mail när den är uppe!

Till hösten/vintern blir perfekt ju!  Har nog till 100% eget då, och hunnit boa in mig..

MVH! //Molly

Naquita
0

vad har du för mail? så kan jag spara den tills hemsidan är uppe!

min mail är beautybears@hotmail.com

mvh emma

winterskin
0

medicinerain@hotmail.com är min mail!

MVH!

Pepasas
0

Du har även Hassellidens uppfödning i Skåne. Hon har mycket vitfläckar och silver och även kombination vitfläck/silver.

http://hasselliden.se/

En mycket erfaren och kunnig uppfödare som även är domare. Rekommenderar henne varmt

Uffe
0

Och snygga katter har hon också!

Pepasas
0

Ja så in i bomben snygga katter. Men hon har även jättefina katter till sällskap som trådskaparen sökte.

Uffe
0