Är det skönt????? eller????
Mina djur är helt slut i värmen. Zazza min skogis hon vägrar vara hemma hon vill bara vara i skogen hela dygnen, vi ser henne bara små små stunder när hon kommer in och äter och dricker. Cocos vit med full tjock päls är helt slut. Sent på kvällen släpper jag ut honom på framsidan av huset, då blir det benen full med spring. Sigge bara sover hela dagarna, och går med huvudet neråt han trivs ej med värmen och sen har inte sorgen efter Agnes försvinnande den 18 maj lagt sig, han är riktigt deppad och har gått ner i vikt.
Jag är sjukskriven sendan den 10 juni och kommer att vara det aug & sept oxå. För min egen del så tycker jag det här vädret är helt perfekt.
En bild på min Sigge och Agnes någon dag innan Agnes blev tagen av räven.
Ha det bra i skuggan allihopa
Tina
Stackars Sigge, kompisen borta. De är så söta där de sover.
Nog är katterna helt slut i värmen, det är man själv också. Men igår kväll gick åskan med kraftig regn. När regnet lugnade lite så satt en katt kvar mitt i rastgården-i regnet. Jag ropade och ropade, in kom hon inte. Till slut kom hon så jag torkade henne lite men hon gick tillbaks ut i regnet. Hon hade hittat bra sätt att svalka sig.

Tycker så synd om katterna/djuren. Här går fläktarna för fullt. Nu har vi haft varmt dvs inte en droppe regn på 3 veckor. Söta dina kissar. Tråkigt med Agnes. /Laila

Stackars goskatterna dina….men Coccos får ju det lite bättre på lördag iallafall….
Jag ser fram emot helgen….hälsa Hasse
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

näääääääää, det är inte gott
alldeles för varmt