Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 676 ggr
Kittentotts-deleted
0

Kittentotts Bebisar

har idag tagit foton på mina vita småttingar.Vi har badat hela dagen, imorgon ska Cremisarna o tabbyflickan bada o fotas.

blandatkompott031.jpgblandatkompott026.jpgCayenne

blandatkompott055.jpgblandatkompott043.jpgDisney

blandatkompott099.jpgblandatkompott087.jpgNicke Boy

blandatkompott115.jpgblandatkompott109.jpgMelody

Naquita
0

vad fina de är:)) hr melody en svart svand eller e de en vippa?:)

Kittentotts-deleted
0

Är en råttaSkrattande

Marita-L
0

Såååå söta Carina..man blir så sugen..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts-deleted
0

du får ju egna snartSkrattande

Cajza
0

Hej Carina

Så jättesöta dina vita kisar är, ja de är verkligen vita och fina. Vilket jobb att hålla dem så fina. Måste kännas jobbigt att skiljas från dem, önskar de lycka till hos sina nya ägare.

Trevlig lördagskväll

Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts-deleted
0

ja det ligger mkt jobb bakom vita, men de är lite gulaSkrattandeså då de äter friskt

Dockan
0

Ååååh så fina och välskötta de är! Men framför allt ser de friska ut vilket många verkar ha svårt för att tro att perserna kan vara Skrattande

Lena

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts-deleted
0

jo dessa små har ju lite näsryggar medSkrattandeMen de är ändå lagom typade

diii
0

Ååh så gulligt vackra!!!Skrattande , ville i början ha en vit perser, men blev svart..min "dröm" var ha en svart och vit ..hihi

Kittentotts-deleted
0

mångas dröm!

Naquita
0
Harlibries
0

#7 Jag kunde inte sagt det bättre själv!Skrattande 

…vilka små änglar!!!Skrattande

Åhhh…man blir andlös när man ser dem…
…vilka underbara katter du har Carina!

Kramar!

Tina

RolfH
0

Helt underbara ju :))

ophelia
0

Så jättefina dom är.Dom kan du vara riktigt stolt över.

Kittentotts-deleted
0

#12      Och denna ska till dig! vår lilla Cayenne

blandatkompott026.jpg

Marita-L
0

åhhh vilken ulltoss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts-deleted
0

japp! aldrig haft någon med denna päls kan jag säga, men hon är badat mkt, inte en tova, väldigt lättskött o kurrande flicka, Pojken Dandy som ville bli flickan Cayenne

[sugarcane]
0

Vilka fluffisar! Man vill äta upp allihop! Kyss

Harlibries
0

.*ler saligt*!!!!!!Oskyldig
…hon e min, hon!Skrattande

E så lycklig för det!!!!

Kittentotts-deleted
0

Jag har faktiskt haft tårar ikväll, trodde inte det, men några av dessa små ger mig så enormt mkt, sådand härlig kull. Har en liten kvar pga jag sa up köpet då de dummade sig, detta dumma programmet har vridit snett på vissa som av på Tv3 nämligen. lilla Melody nederst är kvar, men hon får sitt hem snart, och det får ta vilken tid de vill, bara rätt hem kommer.

m-hoog
0

ÅÅÅÅÅ jätte söta katter.

#15 Min Emil på 4 år sa titta den ser ut som min katt du får ta kort på min , mamma, Till saken hör att han har en batteridriven vit läcker katt.

Kittentotts-deleted
0

#21 En sådand katt har min pojke med, det räckte inte med de vi har, så han gav nästan 600:- för en låtsas katt med.

m-hoog
0

Japp, den kostade nog nått sånt men han älskar sin Felicia, som hon heter

Dockan
0

OskyldigVilken skönhet du visar lilla Cayenne skicka hem henne till Titus vilket par.Hon är helt underbar vilken päls såååååååååå fin.LENA

Hälsningar LENAGlad

miapia
0

VILLLLL HAAAAAAA MUMMMSSS JAG TAR FLYGET I MORGON CARINA HEHE

simzonites
0

Vilka supergoa ulltussar big lovey grin 2 ljuvliga, ljuvliga. Du ska se att det inte dröjer länge förräns den lilla som är kvar blir såld, vem kan motstå en sådan liten sötnos?

/Lotta

Annkis54
0

Helt enkelt underbara Carina
o jag håller med gänget
jättebra skötta

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Papris
0

Alla är hur fina som helst Carina, vekligen jätte fina!!!

Kittentotts-deleted
0

#28 Papris du får hem en buse! Han älskar sno husses glasögon här, Att välta ögonbadsvattnet och sen se förvånad ut som:Va hände??? Och igår höll han igång oss med dra ner fönsterväxter, se det som en frisk gosse du får hem, full med bus o lek i.

blandatkompott099.jpg

Papris
0

#29 Det ska bli jätte kul, tack för bilderna igår också.. värmde jätte mycket!!

hade en så konstig dröm inatt… Drömmde att du kom hem till mig o lämna katten coh massa kattleksaker och klösställningar. Hela lägenheten va full! o när jag senare kom hem så kunde jag prata md katten genom tanke, han hörde vad jag sa och jag hörde va han sa… det hela va jätte skumt. Sen så skulle vi äta mat o då sa han (Nicke) att han alltid fick ett helt nötfärspaket hemma hos dig… hel sjukt, vaknade helt förvirrad!!!

Kittentotts-deleted
0

Ha Ha Ja om jag hade haft råd med alla de leksakerna till varje, de är de värda alla mina små, men några små favoritsaker får de med sig, och så lite mat mm. Man kan prata med em sk adu veta, du kommer lära dig hans ljud o vad han menar.Ja men nicke får nötfärs, kanske han upplever detta som et helt, för mätt blir hanSkrattande Rolig dröm!

BEATA
0

Vilka underbara kissar…dom skulle ha varit med på  Insider..för alla att se… som skriver hur fula persern är ..efter det här programmet…   Flört

Kittentotts-deleted
0

Ja kanske det! Men har folk redan en bild av hur en perser är så vet jag inte om detta hade hjälptSkrattandede är iallafall goa o glada, andas bra och så, klättra gjorde de bra vid redan 4-5 veckor.

EddaM
0

Ja de är underbara allihopa, och du hittar nog snart ett nytt och bra hem till tjejen.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Papris
0

#31 Visst kan man prata emd katter, fast inte tror jag de svarar på svenska som i min dröm!!! Nu har jag vart på utställningen hä i borås.. Jätte kul och intressant faktiskt, man lär sig mycket av att bara lyssna på domarna… Fick se en sån där nakenkatt (vet inte vad den heter på riktigt) det va kul, har aldirg set en sån katt innan!!!

Dockan
0

KyssNämen Nämen ännu en förtjusande Liten perserpojke helt ljuvlig denna med en riktig liten miniTITUS.Lycka till med honom.LENA

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts-deleted
0

#35 NickeBoy han kan bara svenskaSkrattandeVa kul du va på utställningen, första gången jag va på en så va detta i borås med, då träffade jag Kicki med sina bedårande katter.

Papris
0

#37 Det var verklign intressant.. och så fick vi kat mat o det e ju inte heller fel det heller =)

Många finna perser fanns et, e speciellt förtjust i shaded silver, mycket vacker…

#35 Tack så mycket!!!!

Papris
0

jag stavar verkligen knas, när jag sitter vid datorn, fast det är nog tangentbordet som är dåligt… katt stavas med två tt.. det vet jag Flört

Kittentotts-deleted
0

Ingen fara! snabba händerSkrattandeOch så menar du tack till #36 el ?

Vår goa Lena som gett dig beröm för en fin gosse.

Papris
0

precis.. till lena så klart, inget blev rätt i det medelandet!! Sov gott allihoppa nu e det dags för mig att somna tror jag…