Rasmus olyckfågeln.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
De tre bröderna latjar på räcket. Rasmus gillar INTE att nån annan har leksaken (en pinne, de är lätta när de är små
)
Hysteriskt roligt slut på denna, jag blev så där själaglad att det hände JUST som jag filmade! Så sällan man fångar just dessa ögonblick på film.
Dessutom hittade jag det perfekta audiospåret att byta till på YouTube =)
Hoppas ni skrattar lika mycket som jag. Det är INTE så illa som det ser ut!

. Det var kul. Vad snopen han såg ut när han låg på backen.
Kerstin

Han såg onekligen förvånad ut:-) Härlig filmsnutt
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Ja, jan blev jätteförvånad :)
Som jag sa är det inte så illa som det ser ut, det är en ganska massiv buske precis under - enda orsaken att han hamnade så långt ner var att han "krossade" den på vägen. Rasmus föll mycket mjukt :)
Hade orginalljudspåret varit kvar hade ni hört mig gapskratta. Om ni inte har ljudet på så sätt på det, det nya spåret (från Råttatouille) passar så perfekt :)
Hihi, stackarn, vart försvann han :)

Gör som Emma skriver, kolla ljudet, det passar perfekt in med händelsen, jag fattade först ingenting, men NU gör jag det

Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hahahaha =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

men så söta!!! Och jag gapskrattade jag med på slutet. :D Vilken min han fick när han landat.
Tack!