Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1078 ggr
Cybercat
0

Tuss, snart 7

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den andra ungen som fastnade på bild igår var Tuss. Obs obs obs, väldigt mycket kinte iordninggjord, så utsäkta det något "Tussiga" utseendet, men hon måste ju leva upp till sitt namn :)

Fler bilder (som vanligt) på bloggen. Tuss har samma kvaliteter som Hampus (och resten av kullen, för den delen) och kommer troligen också att bli till salu till rätt hem.

Hoppas ni gillar min lilla smutsgris :)

(färgerna blev lite udda när jag försökte skärpa upp bilden med bara windows photo gallery att tillgå :S )

Här visar vi på paddtemperament minsann :)

ophelia
0

Jättsöt.Fina färger Glad

//Sylvia

sidentassen55
0

Jätteläcker tjej, grattis !!

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Cybercat
0

Tackar tackar!

Ja, hon är bedårande, och i min favoritfärg dessutom, så valet vilken som skall behållas borde vara enkelt. Men… det är det inte. Jag tror mycket på att utveckla sin avel och behålla djur som är minst lika bra, helst bättre, än föräldrarna. Nisse skall bara få ett fåtal kullar är det tänkt, så det kan bli en av pojkarna som blir kvar istället. Såväl Hampus som Linus har verkligen vunnit mitt hjärta de med.

Pontus är också kanonsnygg, och skulle verkligen inte skämma ut sig till varken avel eller utställning, men han har en något annorlunda look och en som tilltalar mig personligen lite mindre (appropå det vi diskuterade för ett par dagar sedan Lotta, om att vilka ha "sin egen look" på katterna). För någon annan med annan tycke och smak kan han säkert vara favoriten i kullen, för punkt för punkt finns det egentligen ingen som är bättre än någon annan.

Jag har ju hållit på i så många år nu (visserligen med allehanda uppehåll) att jag ibland märker hur jag lägger vikt vid just en del saker som vi kämpade så hårt med för 10-15-20 år sedan, trots att vi idag kommit så mycket längre. Till exempel är jag själaglad för de här bebisarnas fantastiska huvuden, helt utan "lump or bump" någonstans, än så länge. Detta trots att båda föräldrarna har kanonfina skallar - man tar lixom ingenting för givet :)

Livandas
0

Även denna tjej är helt underbar!KyssKyss

//Susanne