Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 800 ggr
Cybercat
0

Hampus, snart 7

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, han är ju 6 1/2 vecka nu, men hade han kunnat prata är han killen som på frågan om hur gammal han är hade sagt (läspande) "nästan ssssuuuu" - och sedan gömt sig bakom mammas ben. Skrattande

Hampus är ett ENORMT charmtroll, och utvecklas med stormsteg. Han blir bara sötare och sötare, tycker en partisk matte i alla fall :) Jag har svårt att välja en favorit i den här kullen, men han ligger väldigt bra till!

Idag valde han också att visa upp sina vackra ögon, i alla fall ibland. Jag har också valt att lägga med bilden när han verkligen tröttnade :)

Ögon, pälsanlag, uttryck - allt det där syns ju på bilderna och filmen - det man inte ser som kan vara värt att veta är att han:

1) Har ett helt underbart huvud. Jämt, högt, rullande, med en fin balans mellan över- och underdel. Djupt stop och härliga bredder i kinder och käkparti.

2) Perfekt bett (brasklapp - kattungetänder)

3) Är efter PKD DNA-negativa, HCM scannade föräldrar.

4) Är "ren" perser, dvs har ingen exo eller CP i stamtavlan.

Fler bilder och en film till finns på bloggen. Där kan man också klicka på bilderna för högre upplösning.

Hampus kommer troligen att bli till salu, till rätt hem ;)

sidentassen55
0

Han är kanonfin, ett riktigt charmtrollKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Cybercat
0

Tack Lotta!
Han är något av en favorit för mig :)

ophelia
0

Vilken liten sötnosGlad

//Sylvia

Generosa
0

ohh, vilken goding Kyss