Hampus, snart 7
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, han är ju 6 1/2 vecka nu, men hade han kunnat prata är han killen som på frågan om hur gammal han är hade sagt (läspande) "nästan ssssuuuu" - och sedan gömt sig bakom mammas ben. 
Hampus är ett ENORMT charmtroll, och utvecklas med stormsteg. Han blir bara sötare och sötare, tycker en partisk matte i alla fall :) Jag har svårt att välja en favorit i den här kullen, men han ligger väldigt bra till!
Idag valde han också att visa upp sina vackra ögon, i alla fall ibland. Jag har också valt att lägga med bilden när han verkligen tröttnade :)
Ögon, pälsanlag, uttryck - allt det där syns ju på bilderna och filmen - det man inte ser som kan vara värt att veta är att han:
1) Har ett helt underbart huvud. Jämt, högt, rullande, med en fin balans mellan över- och underdel. Djupt stop och härliga bredder i kinder och käkparti.
2) Perfekt bett (brasklapp - kattungetänder)
3) Är efter PKD DNA-negativa, HCM scannade föräldrar.
4) Är "ren" perser, dvs har ingen exo eller CP i stamtavlan.
Fler bilder och en film till finns på bloggen. Där kan man också klicka på bilderna för högre upplösning.
Hampus kommer troligen att bli till salu, till rätt hem ;)

Han är kanonfin, ett riktigt charmtroll
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tack Lotta!
Han är något av en favorit för mig :)

Vilken liten sötnos
//Sylvia

ohh, vilken goding 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Jättefin/Laila
Han är otroligt sööööt!
//Susanne