Rasmus - 7 Veckor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
(f.d. Pontus - namnet "passade" inte så det fick bli ett annat "-us" som, så fort omnamningen var gjord, satt som en smäck :))
Rasmusnallen - eller (följande virus-temat) Cybercats BugBear - är den i kullen som är minst lik sina syskon. Som jag ser det brås Rasmus mest på pappa och de andra mest på mamma (fast allihop är en mix så klart).
Jag tror till exempel att Rasmus kommer att bli en "manligare" kille än Linus. Samtidigt har han också snäppet större ögon vilket kommer att hjälpa upp den arga look han annars kan riskera att få. Så tänker jag i alla fall.
Även Rasmus fick upptäcka rosorna :) As always, fler bilder (klickbara i högre upplösning) och en video till finns på bloggen - som jag också uppdaterat navigeringen till så man kan välja kattunge och se på alla bilder och filmer på just den.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Äh, kan inte låt bli, här är andra filmen :)

Tydligt tecken att man bild-terrat för mycket. Inga svar alls på en så charmig grabb :)
Ok, jag tar åt mig och lovar bättring!

Näää bättra dig inte det blir så tråkigt då 
Han är jättesööt som sina syskon jag håller nog fast vid min favvo Hampus men det blir nätt och jämnt för dom är alla så jämna och fina 
Kram
Anna

Hampus är också en riktig liten sötnos 
är in och kikar på din blogg och kort lite då och då. Kanonsöta
alla bebisarna 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Men guuud så söt! 
Han är super söt !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Underbar!
MVH
Kristina

Jag har inte varit ute på nätet så mycket Emma , för varmt för att orka med det…men din Hampus är ljuvligt vacker……..
Ja det är ju alla dina bebisar, vilket inte är någon ovanlig syn…….det brukar ju bli bra hemma hos dig
Fortsätt så du
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Underbara bilder och filmsnuttar på vackra kattungar :)

*lol*
Ok, jag kanske hade fel. Varning varning, om ni inte vill ha mer bild-terror så säg till NU! För imorgon badar Tuss :)
Jag fick för övrigt tydligen varken in länk eller stavning på mitt inlägg #4. Jag gjorde det stora misstaget att logga in och skriva när jag precis var på väg att somna *flinar*
Underbar kille!!
Du får gärna visa hur mycket bilder som helst på dina fina kattungar:)
Otroligt fin kull:)
//Susanne