Sorg, vi har mist vår älskade Mirre
Här hemma har det varit en hemsk vecka. Vår skogispojk Mirre blev helt plötsligt dålig i måndags kväll, veterinärerna hittade inte vad som var fel men gjorde allt för att hjälpa honom…men trots det, i går var han så dålig att han fick somna in.
Vi saknar honom så enormt mycket. Katterna här hemma sörjer de också, hans bästa vän Nellie, européhonan reagerar med irritation på de andra katterna.
Visst känns världen enormt orättvis ibland? Han blev bara 10 månader…
Lotta
/Lotta
Usch vad jobbigt..
Man blir ju så ledsen..stackars..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Beklagar verkligen er jobbiga stund, kan inte ni få lite ro nu Lotta!
jag beklagar verkligen detta förstår detta måsta vara jobbigt för er alla tycker synd om er nu
Vi här hemma tänder ett ljus för lille Mirre.Lena Kissarna o Majken.
Hälsningar LENA

Oh vad hemskt. Det är tufft att förlora en så ung katt utan förklaring. Kommer ni att obducera honom?
Ja det är på gång redan. Som uppfödare vill man ju veta. Jag vet många som inte går ut med att de mist en katt av rädsla för att det ska bli en massa prat men jag känner tvärtom, jag vill ha stöd i sorgen istället.
/Lotta
Åh Lotta…jag lider med er
ibland spelar det ingen roll vad man gör
det går ändå över..
men du vet..på andra sidan regnbågsbron….finns inget bättre ställe

Håller med dig. Det är bättre att veta än att sticka huvudet i sandet och låtsas att inget har hänt. Sedan behöver man inte basunera ut ett resultat (högst privat åsikt) men för en själv är det alltid skönt att veta.
#9 precis.
Tack för allt er stöd!

/Lotta
Tänker på er i sorgen 

Hej Lotta
Fy, så tråkigt, visst är livet orättvist, beklager det som hänt och tänker på er.
Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
åh gud så söta..verkligen ett kärleks par.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack för alla värmande och omtänksamma ord. /Johan
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus
Åh så hemskt…bara 10 månader….hoppas ni kan få reda på vad det var…att vara helt frisk och sen bara dö..stackars er…så ofattbart….

För er och lilla Mirre…Tröst Kram/Sylvia