Ny dator idag :)
Idag har jag fåt min nya dator, men vilket jobb föra över alla bilder mm. Känns så konstigt bara med en stor skärm, och lätt tangentbord, kommer ta evigheter få över allt som ska flyttas över bara, man tänker inte på det innan hur mkt man har i burken. Nu har jag iallafall en superfin dator med kapacitet att klara stora saker, killen i butiken sa, men den datorn är en så kallad speldator den behöver du inte för dina behov, jag bara sa att en snabb o bra dator, den ska jag ha
Grattis till nya datorn! Härligt att du unnade dig en burk med krut i! Jag ägnar mig heller inte åt spelande och dyl, men köpte också en Rolls Royce när jag bytte dator för… ooops! Fem år sedan! Det gör att den fortfarande hänger med skapligt, trots att tekniken sprungit vidare. Surfandet går snabbt, och det är huvudsaken för mig här hemma. Jag kör med den här tills den ger upp andan! Tippar att den håller åtminstone fem år till! 
Jag ville ha en snabb dator denna gången, man är ju inte van ännu, lite snabb så, men man blir ju glad efter haft en seg
grattis Carina
Tack Tack