Nu är det dags!
Vissa med gott minne kanske kommer ihåg bilden jag la in tillsammans med de första bilderna på zoes kull. Kullen som likesom befinner sig "inuti"…
Nu är de på väg ut, första är redan här och gud vet hur många det blir för hon är ENORM!! (Vilket ju inte alltid betyder något)
Allra sötast - Sassy och Callie är de bästa bästa vänner, så de ligger tillsammans inne i bolådan och hjälps åt att tvätta den lille/a :)

Åhhh! så spännande 
Lycka till.
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Bebis två framme :)
Än så länge pillefixar jag inte med dem alls - eftersom de båda tjejerna gör ett sådant bedårande jobb. Jag är stark motståndare till att störa våra tjejers naturliga beteende om det inte behövs. Nummer två verkade bli glömd där bak när h*n väl var framme, så mitt jobb som kattmorska sträckte sig till att öppna säcken över ansiktet och flytta fram ungen så den syntes. Så tog Callie och Sassy över :)
Oj så spännande
Hoppas allt går bra.

#3 - Gud vad hon är duktig :)
Kossor allihop, som förväntat ==)
spännande
#4 hur många nu då? Kossor som är sååååå snyggt… 

Och nummer 4
Kossa, så klart =)
Vilken lycka 

Paus.
TROR inte det är färdigt, men oavsett hur många kullar jag får har jag alltid känslan av "det är nog en till" i slutet.
Men… Hon är JÄTTESTOR… så antingen har hon enorma fettreserver eller så är vi bara halvklara :)

Kossa #5 ute
#6 på väg
Herregud…

#6 ute…
NU är det väl ändå slut?
Det ÄR väl en perser detta, eller? :)

5 x 03'or, 1 x 02'a, alla svartvita. Det fanns en 25% chans för mammakatt att bära dilution, men det kan vi väl vara överens om att så inte var fallet?
Jag hoppas och tror att vi är klara nu. Är dern nån som är sugen på en kossa vet ni alla fall vart ni kan ringa, jösses =)
Mammakatt mumsar nu på en välförtjänt skål med nötfärs och grädde (nej, hon är inte värst laktosintolerant:))
Grattis! Det bidde måååånga den här gången :-) Hoppas alla klarar sig!
haha….det var en rolig nattläsning
nr 1..nr2…nr 3…….
haha…herregud Emma
du har fått full pott…..näst efter paddor…så är ju kossor finast…
helst 03:or
Super grattis!! Skönt med duktiga mammor 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

woow, vilken kull 
Grattis Emma.
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

GRATTIS till alla småkalvar
Underbart med en hel lagård full av dessa vackra små dunisar……
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Grattis till en jättekull!!
GRATTIS! Vilken gäng du fick!! Ska bli kul att få se dom sen framöver. 
Min ena hona fick 5 st bebisar för 5 dgr sen. Och jag kände likadant..tar det aldrig slut! 
Grattis till din kull, kossor e finast
Sussie

Ja, en hel HÖÖÖÖÖG med kossor.
Ännu vågar man ju inte "räkna fåren". Fast mamma är stor och välgödd var kullen såpass stor att ett par av bebisarna ligger en bit under vad jag föredrar att se i vikt. Nu får vi se vad moder natur säger om livskraften i de små - men ännu finns de kvar alla, så här 18 timmar efter forlossningen.
Bilder kommer så småningom så klart, Pethra :)
Detta är den största kull jag fått. 5 är inte direkt ovanligt, men 6 har jag inte prickat förut.

Grattis till kullen!!
Gunilla
GRATTIS till en STOR kull med kossor;)
Kossor är otroligt sööööta:)
//Susanne
Grattis till den stora kullen!!

Grattis till dina "kossor" /Laila