orättvis kallar jag detta
jag kan inte se, jäkla Canal+ ska bojkotta dem snarast
jag har spelat in detta och kommer lägga ut det på nätet så du kan kolla på det jag maila info om en stund

Ja det var ju verkligen ett extremfall de visade upp.Men han från Sverak verkade inte direkt påläst,som han skulle vara.Och inte kom det fram något speciellt ,heller som man inte redan kände till.Bara en massa blajblaj tyckte jag.
Ja, han verkade ganska nervös, men han som , de andra har sagt, lät inte sveral gubben prata till punkt. Den där persern som var med, padda eller vad det, att en penna ska kunna gå rakt över…är det sant? mina har lite runt näsa… Rinnande ögon är också ngt jag tkr ska försöka avlas bort, tkr inte ni det? Percy brukar ibland få gegga i ögonen…ibland får vi människor det också,inte kul… Jag har för mig ngn på forum hade en kattunge med längre nos, kanske skulle hjälpa katten mer?
http://213.132.112.100/images/63/6368434481.jpg
En av katterna min uppfödare har kvar, den är väl söt med längre nos? =)
De rinnande ögonen, i de fall de nu förekommer har inte med nosen att göra. Det beror på att Persern skall ha stora ögon.
Rinnande ögon är något som de seriösa uppfödarna jobbar för att komma tillrätta med. Men man löser inga avelsproblem över en natt

Jag har en hona som är "fel" i standarden. Hon är långnost men helt underbar. Det är våran första perser och efter henne skaffade vi 1 hona med platt nos och sen en exotic pojk med platt nos.
Lägger upp en bild på långnos tjejen:

Jag tycker hon är jättefin med den nosen. Har märkt att dom 2 andra lätt får nys attacker, men det får inte denna hona med långnos.
Kommentera gärna. :)

Aj då…gick inte att lägga in en bild så verkar det som. Gör en vanlig länk istället, hehehe.
http://img222.imageshack.us/my.php?image=jennielars060801002dr8.jpg

Ber så mycket om ursäkt. Är van "normala" forum där detta går. 

Om du skall lägga en bild inne i inlägget måste den ligga uppe på nätet, högerklicka på bilde, kopiera och klistra in den i ditt inlägg 

Ser nu efter att jag uppdaterade sidan att bilden på katten kom fram, eller som Ankis54 säger…det är inte katt…det är Perser. 
Det var jag som kopierade in bilden 

Hahahahaha….ok! Tackar så mycket 
Jag förbereder med kaffe och