Alice 4 veckor
Så söt hon är och visst behöver man dess yrväder som kan få en till skratt hur tungt det än är just nu,
En sådan söt liten skrutta..underbar!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hi hI, ja tänk vilket fint tillskott hon kommer bli hemma hos mig :-)))
Hihihihi, nej nu är jag dum….jag är så glad att du fått något fint att behåll efter Ester, det är du väl värd och hon ÄR verkligen otroligt vacker i en färg som också tilltalar mig.
Synd att du inte fick en kille i samma färg åt mig:-(
Nåväl, vi får ta också slå ihop våra väldigt kloka huvuden nu och se vad vi kan göra i framtiden med alla olyckor som drabbar oss…..
Kram kram
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Otroligt söt och fin. Förstår att hon sprider glädje.
Så söööt hon är din lilla Alice
Grattis till henne!
// Rosie

ojojoj! Hon är så söt denna lilla flicka 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
WOW, Hon är helt underbar!!!

Jag skulle också vilja ha en tjej i de färgerna, det är så läckert:)
//Susanne
Tack allihopa!!
Det värmer att ni gillar min lilla busunge.
#7 Men du har väl en tjej i denna färg nästan? 
mums..himla söt är hon
Söt som socker
är hon bruntabby?
Sussie

Sussie, man kan inte se vad en katt med så lite färg har för mönster.
Därför kallar man det agouti när det är en 01:a och ibland även 02:or.
SÅ denna skönhet är brunagouti vit….visst ÄR hon vacker, såna tackar man ite nej till precis….

GRATTIS till dig Pethra igen till denna vackra tjej. Nu har du verkligen fått något att fortsätta på , efter Esther:-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Kan man inte se det Lotta om ena örat e färgat? Jag har en blå van som det syns tydliga ränder i dom färgade partierna över öga å på det färgade örat ..att de e vitt i kanterna????

Sussie
Jättesöt Alice :)

Jättesöt härlig uppsyn har hon
Anna

Jo Sussi du ser att katten ÄR agouti, men inte om den är tabby, tigré eller spotted
Så visst är katten randig, men MÖNSTRET ser man inte, oftast gör man det på kroppen.
Förvisso har en tabbykatt indre antal ringar på svansen, men mellan tigré och spotted finns det ingen skillnad.
Sedan har du dilutionerna där det är ursvårt att se om katten öht ÄR agouti eller ej….men man lär sig, annars får man DNA-tetsa, jag är så tacksam att det finns nu, ska testa min blåcreme innan hon reggas trots att jag är övertygad om att hon ÄR agouti.
Förstod du min virriga utläggning denna gången??
Hälsar Lotta P