Hampus, 5 veckor
Så var det foto-dags av Linus brorsa Hampus!
Hampus är 5 veckor gammal idag, och en riktigt "flashy" blå vit harlequin. Det var väldigt ljust ute, och han blev lite putt av badet, så han ville inte riktigt öppna sina ögon - men så är det ju ibland med bebisar. Han ögon är annars större än Linus, ni får bara tro mig ;)
Precis som igår - jag har bara min iphone att ta bilder med och inget bidredigeringsprogram, så ursäkta hårda skuggor och annat bös i bilderna.
Övrig info om kullen i Linus-inlägget.

Jättefin kille…..
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Vilken sötis =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Mycket fin och precis lika gammal som min lill-gubbe :)
Men …vad är det för goingar du får Emma….
yummi

Välkommen tbx Emma!!!!! vilka sötnosar du visar upp efter Nisse och Zoe jämna allihop denna lilla kille blir min favvo tror jag ;)
Grattis och lycka till och krama på Nisse
Anna
Sötnos
Sussie

en till goding 
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Superfin! Och vilken himla massa päls de verkar ha.

#4 Tack Anncki, men det är inte jag, utan Zoe, som fått dem =)
#5 Ja, de är mumsiga och väldigt jämna hela gänget, den här kombinationen "klickade" kan jag säga :)
#8 Fluffiga är de! Märks bättre efter badet - de ser lite råttätna ut annars, så här i avvänjningstider *ler*
Övriga - TACK =) Gott att se att jag inte är helt ensam om att dycka de är fina. Bilder på övriga två följer. Inte kattskit de heller, om uttrycket ursäktas :D

Herreminje en sötnos till
.
En sån gooobit!!
//Susanne
En massa godingar
du har där hemma Grattis!!
// Rosie