Godmorgon insnöade?
Här fick gubben skotta ut sig imorse
Salta backen för kunna åka t jobbet, vi har en slalom backe upp t vårt hus som ligger på ett berg. Men fy vilken storm det va igår, trodde vi skulle blåsa bort med hus o allt. Ungarna ska t simhallen idag brrrrr va kallt. Jag ska åka inhandla mer schampoo för bada kattungar i helgen.

Jösses och du bor bara någon mil från mig. Jag ska själv plumsa ut i snön nu för att ta mig till jobbet. Får hoppas att bussar eller spårvagnar går hyfsat så man kommer in till stan.
Just nu öser snön ner igen här
Va precis ute o lämnade pojken i Taxin. Man funderar ju ska man ge sig ut o handla eller? men jag måste, får ta zoobutiken här nere med tjurskallen som äger denna butiken. Han skulle aldrig köpa in något man vill ha, men det är den enda vi har.
Här har det slutat snöa, men det blåser och är svinkallt. Bussen var 28 minuter försenad, så det var ju kul att stå i blåsten och vänta på den.
När man sen kommer in till stan så kämpar de som f-n för att vå gatorna fria från snön, var tror ni den hamnar då…..på trottoarerna så klart !!!!

Jag är ledsen att säga det men vi har solsken och vackert väder och ingen snö har det kommit. *ta i trä* Jag hoppas verkligen inte att det kommer på lördag morgon då vi skall iväg på utställning.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z