Influensa???
om jag försvinner några dagar så beror det på att jag är sjuk
mår inte alls bra just nu….fryser..ont i kroppen
ont i magen
får man vara sjuk när man ska ta hand om katter
skicka alla goda tankar åt mitt håll
Hoppas det inte är något allvarligt utan att du piggnar till snart. Jag ska skicka goda tankar till dej. Ofta! Hoppas det hjälper bara. Kram på dej.
krya på dig o kom på fötterna snart igen ..
vi tänker på dig annki

Hej Annki
Vilken otur att bli dålig just nu, hoppas att det går över snabbt eller kanske inte blir någon riktig influensa. Jag har en här hemma med samma symtom (mannen).
Krya på dig
Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Krya på dig!
Stackars dig Annki
Ja den fick jag på juldagen, många vet hur dålig jag va,sen kom min lunginflammation,och så utvecklades astman, ännu är jag inte frisk. Vet inte om influesan sitter i ännu, men jag vet ju något mer är pågång för varit 2 dagar i sträck med min dotter akut pga hon varit skit dålig, igår fick jag tvingat henne t läkaren igen, hon ligger med hög feber, snurrig & hostig, halsont, svårt andas. Om det är detta du fått Annki lider jag med dig! inte lätt ha bebbar samtidigt, detta hade ju jag mina 7st, HOPPAS HOPPAS du bara fått någon lätt feber grej. Anna min missar sin tävling i Stockholm i helgen, hon är förtvivlad då de är ett team, hon drabbar hela laget då hon är enda som kan pirutter o hopp i den nivå som ska göras i programmet. Så synd om er!
Krya på dig Anki

Stackars Annki ….Krya på dig…Hoppas du mår bättre snart
Kram/Sylvia

Tänker på dig! Krya på dig!!!!!
Kram