Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 402 ggr
Kittentotts-deleted
0

Godmorgon i snöyran!

Brr säger jag bara, vilken morgon det är här i kungsbacka, så ska man ta på sig o ut med pojken i taxin, sådand där äcklig snö som inte lägger sig utan bara blåser in i kläderna. Hade bestämt mig ta bilen och handla, men men, tror jag sätter mig målar mina tavlor istället.

Uffe
0

JGod morgon, ja i dag var det inget kul, snö o blåst, svinkallt med andra ord, och värre skall det bli påstår de, nu är det nästan läge att ta ut en fridag i morgon Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Då lär jag få gå köpa mer extra element, för fyttirullan vad kallt vi har det nu, så trött på denna fastigheten, värmepannan räcker inte då det trycker på minsta lilla.

ophelia
0

God morgon…Här blåser det och snöar också.Här på Österlen blir vi mer insöade än vanligt när det är sånt här väderSkrattande

Vi eldar med ved men det är ett heltidsjobb för pannan tar bara lite ved åt gången och vi har ingen Ackumulatortank.En gång i halvtimmen får man lägga i..

Soffan79
0

Här i Halmstad yr snön för fullt värme fläkten gör inte mycke nytta längre….brrrr Ledsen

Kittentotts-deleted
0

Vi bor helt modernt, trots detta värmer inte den jäkla pannan up en lägenhet på 130kvm, så surt, så då det är kallt räcker inte pannan t värma upp varmvatten heller, jag som är frusen vill ha varma bad ha haha. Ska iväg köpa mer fläktar så jag får värme, nu är jag en frusen personSkrattande

Bart
0

Godmorgon!Här är ingen snöyra,men svinkallt är det ca15- nu.Det är verkligen brrrrrrrr.

Uffe
0

Det flyger fortfarande här, de har lovat minst en dm :(

EddaM
0

Snö?? Ingen snö här men den kommer väl senare. Här är allt lugnt annars och kattungarna busar mer och mer och igår fick de torrisar fast de stora katterna åt upp det. De fick väl luktat på det ialf. Sedan så har de börjat gå i lådan med. Duktiga små som jag har.

*kramar* från alla oss

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Cajza
0

Godmiddag

Lite väder från södra Sverige närmare bestämt Trelleborg, mycket blåst, snön fyger och virvlar runt, temp. -1gr. men det är jätteskönt inne hos oss. Vi eldar med pellets och har ca 21gr. vårt hus är med källare och 220 kvadratmeter och lika varmt överallt. Skönt att vara inne.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts-deleted
0

Låter härligt! Ja i vårt gamla hus ahde vi öppen spis att elda i, härär det fullt modernt, men brrr så kallt

KungBores
0

Här i Göteborg så yr snön runt samtidigt som det snöar lite också. I morse när jag körde till jobbet så hade de inte plogat lederna så det var att lägga sig i på led i första filen efter påfarten. Som alltid går långsamt eftersom här ligger många som ska upp på Älvsborgsbron. Som tur är kör jag genom en tunnel där det går att byta fil. Tror att det tog ca 5 minuter längre tid än vanligt till jobbet. Så 20 minuter mot normala 15 minuter. Jag kan inte klaga med andra ord :) Ska bli spännande att se om jag måste skotta ut bilen från parkeringen när jag går för dagen.

Uffe
0

De har lovat maaaaasssssssor så det är bara att ha skyffeln i högsta hugg Skrattande

KungBores
0

#12 och jag som står näst längst in i radern av drygt 10 bilar :(

Dessutom ska jag iväg på GRK:s årsmöte ikväll så det blir väl till att skotta ut bilen från parkeringsplatsen hemma också :)

Men jag slipper i alla fall stå och vänta på bussar och spårvagnar som inte kommer i tid, så egentligen ska jag inte klaga.

Kittentotts-deleted
0

Jag kom precis hem efter att fått slänga mig i bilen och sen åka t dottern min. Hon kunde inte andas så vi fick åka till akuten igen, ja vi va där igå också. Detta väder, jisses säger jag bara, går inte köra bil i denna staden, vi har ju saltfria gator, drivor av snö. Jag är stelfrusen och är sååå glad vara hemma.

Annkis54
0

Det har varit lika hemskt väder här idag
blåsigt o snöyra…när bilen har stått 10 minuter utanför affärerna så har man fått skrapa rutor sen..brr

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Uffe
0

Usch det skall hålla på hela natten

Kittentotts-deleted
0

Jag går med raggsockar, fleecefilt ja hutt hutt va jag fryser

Uffe
0

Här hemma har vi det varmt och gott och det är ju tur det

m-hoog
0

Jag går precis lika dant som #17. Tände bras kamin o satt o tinade upp det var gott men förflyttar man sig så åker fleecefilten på raggsockar + tofflor (jag fryser lätt)