Perserhane
Jag har beslutat mig för att sälja min underbara perserhane S*Stenhumlan's BlåBär. Han är född 8 april -09. Vid leverens är han kastrerad, besiktigad, chipad, vaccinerad och har Sverak stamtavla. Han är utställd ett antal ggr som Junior/Ungdjur och har blivit BIS 3 ggr. Vore kul om den nya ägaren vill ställa ut honom men det är inget krav. BlåBär är en kisse som älskar alla och vill gärna bli ompysslad. Han är van vid bad och fön. Vid seriöst intresse är du/ni välkomna att höra av er till mig på telefon eller mejl (går bra vid 1: kontakten) Mvh Jane
telnr:0141-54402 el. 070-4961145
mejl: stenhumlans@gmail.com
en sån raring
hoppas du hittar ett jättebra hem till honom
Han är så fin
Sussie
vad är anledning tilll att du kastrerar honom? är du intreserad av att sälja han fertil?
Super söt, hoppas du hittar ett bra hem till honom. Grattis till alla fina priser
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Har för mig att jag läste inlägg för en tid sedan om annonser på blocket då det såldes katter p g a allergi o s v vilket många här ansåg var fel. Varför säljs denna katt? Han är ingen kattunge …. dock mycket vacker 

Han är verkligen en vacker kille, ser nästan ut som en tjej iallafall på detta kortet.
Jag kan inte tänka mig att det ska bli problem att hitta ett kärleksfullt och bra hem till honom. kanske t.o.m någon som intresserar sig för att showa honom som kastrat. Då får de andra kasterade gossarna passa sig
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

ÅÅÅÅH! Vilken liten sötnos.
Hoppas att han får ett bra hem.
Hej!
Jag vill bara säga att BlåBär bor som lycklig kastrat hos en underbar familj som även är fodervärd till en annan katt från mig också.
Mvh Jane

Så skönt att det löst sig.
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Vart är det blåbär bor? Han är lik en kisse som kom in som bortsprungen till oss på jobbet, vilket jag har lagt ut en tråd om. =)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar