Banner
finns det någon här som är duktig på
att göra banner eller typ en logga till hemsidor?
Gissa 
uffe
sugen hjälpa miapia hehe
javisst, några önskemål?
jag maila dig nu ..

fan va fin den va uffe du är ju skit duktig
oj oj oj va fin den blev Uffe, min tur
Nä skojar!
Nu ska vi inte överdriva :O)
Överdriver inte, min mun pratar bara sanning när jag menar något.
ja just så fast lite mindre då jag skulle vilja ha halva cirklen ca gärna en stjärna som blinkar eller så med nu är jag besvärlig va
Glittret kommer så småningom :O)
Vad menar du med halva cirkeln, det är inga problem att ändra det kan man göra av det som redan finns, såg också att du har annan färg på texten så jag skall ändar den också
jag vill ju inte ha miapias perser exotic runt hela cirklen aaa gör något snyggt jag litar på dig uffe du är min prins 
Min tanke var att man kunde ha MiaPias över bilden och Perser och Exotic under
jaha ja gör som du vill du vet säkert vad som blir snyggast glöm inte lite glimmer med hehe
Jag gör ett par olika
Jag gör ett par olika
ja det är just så jag tänkt mig
Ska se om jag kan hitta nån stjärna att "glittra" med
Nu är uffe i fullt arbete med tjejerna ser jag
ja om man får kalla sig detta vid 40 som jag då är
hmm din nya bild är ju skit snygg han gör nu blir jag avensjuk till tusen
tyckte min sambo gjort ett kanon jobb men jag tror jag skall ta och avskeda han hehe
#22 Du har iallafall en sambo som vill, jag har en som säger, nä det där kan jag inte, ingen ide bla bla bla, och så en som som har myror i brallan sen liten, så han flyger o far då han ska visa, händerna flyger fortare än mina ögon hinner reagera, så…..ja! mer behöver jag inte säga, jo att pojken som är 18 har adhd damp, och jag fatar inte jag är överviktig efter alla språng efter honom genom åren
wwwoowww den va skit snygg uffe du är en ängen skall se till genast min sambo byter bild på min hemsida
ps du är en ängellllll 
Gud så läckert!
Det var ju bara ett prov, jag har snyggare stjärnor hemma 

Herregud vad du är duktig Uffe.Men så är det med er yngre ni är skitbra på allt med datorer.Gamla kääääringar som jag har svårt med allt det nya..
Hahahahaha tackar och bugar och bockar, men ung är jag ju inte

Men jämfört med mig så är du nog det
Jag tror jag är bland dom äldsta här.Men det är Ok, i Hjärtat och huvudet är jag bara 18 så de så..
Har försökt mig på det här med banner men det sk.t sig.Hade visitkort med Robin-Hood hatt över ett tecknat katt ansikte.Tänkte mig en Banner med min exotic i hatten.Tror du man kan göra det .I grönt och silver???