Monterplats Varberg augusti
Den 11-12 augusti har Ras och HusKatten utställning i Varberg. Som ordförande i klubben kan jag ordna monterplats, men jag kan inte bemanna den själv eftersom jag är utställningskommisarie.
Interesserade kan ju höra av sig
Är du inte nöjd med mig o Annki
#1 Uffe menar inte FHK's utställning i april utan Ras- och HusKattens utställning i Varberg i augusti. 
/Lotta
Precis 
tur för oss Carina
ja det va ju tur så jag inte sa ja t detta med
Men men jag kanske kan hjälpa till ändå, har ju bara 40 minuters väg dit, fast vet inte om ni vill ha mig där då, jag är ju en idp
Och du tror att jag bryr mig om var du är medlem….inte det minsta
Kommer gärna ner, kan vara bra vänja sig ifall man vill kliva över
en dag! Bra inte ha krav också med katter att sköta.
en I D P are…bläää
Ironi 
Bra visa oss Annki!
#5. Det handlar inte om medlemskap i SVERAK eller IDP. Det handlar om medlemskap i iFokus!
#10 bra svar
# 10 # 11 Det verkar som om jag satt upp kriterier vem som får kommar var, men så är ju definitivt inte fallet. Nu tar jag paus från det här eftersom allt verkar bli fel
#12 Tror inte det uffe, allt verkar väl vara lite skämt o så. Jag ser ingen skillnad på oss, vissa är med i Sverak o vissa Idp, men vi är så goa alla mot varandra, så detta är ju inget problems. Om vi ska prata om Fokus så spelar det ju faktisk klubb ingen roll vi är alla fr Perser i fokus här, och att prata på utställningar kan vi alla göra oavsett vad vi är med i för klubb. Jag vill hemskt gärna hjälpa till som kompis/vän fr fokus i det jag kan.
Hoppas du sovit gott Uffe
På LeffeD verkar det som om jag bara vill se SVERAK-medlemmar i Varberg i augusti, annars hade han ju inte behövt gå in med en förklaring om vad som gällde. Men mig veterligen har jag vare sig skrivit eller sagt något i den vägen.
Jag brukar faktiskt inte fråga om personer är medlemmar vara sig här eller där
Har självklart tänkt ställa i Varberg, det har blivit tradition och jag trivs så himla bra på den utställningen. Kan tänka mig att ta en sväng i monern så länge inga katter ska upp hit eller dit.
Ordnar sig!
Bara säg till innan vad som behövs i hjälp, ställer upp.
Uffe, jag svarade #5 och #8 och det ligger dessutom inget allvar bakom. Det var inte mot dig. Har aldrig sett att du har skrivit för det ena eller det andra.

Jag hade gärna ställt upp. Men jag är ju livegen i sekretariatet den helgen.
Hoppas att se andra som ställer upp frivilligt.
#18 Ja du vet var du har din plats den helgen .-))) Jag kan kvista förbi med en godisbit någon gång ibland!
detta är riktat till alla här
jag har inte uppfattat nåt om för eller nackdelar för det ena eller det andra
o det jag skrev var ETT STORT SKÄMT
därför skrev jag ironi…ifall inte nån skulle fatta det
detta stället är ju helt suveränt för oss ALLA

Om vi skall ha en monterplats på en utställning som jag skall på så hjälper jag gärna till en stund eller två=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z