Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 472 ggr
miapia
0

kittentott

har det  inget hänt något annats skoj som du vill lätta ditt hjärta med hehe

Uffe
0

HAhahahaa börjar det bli för tyst här ???

miapia
0

japps heheSkrattande

Uffe
0

Ja jag vet inte vad som tagit ¨t folk, flera stycken inloggade men ingen har något att berätta

simzonites
0

här är väldigt lugnt och stilla idag….

/Lotta

miapia
0

jo jag har märkt det det är såå tyst här

jag vill medela med att min lilla kille väger 85 gram i dag hehe

Naquita
0

jag har nvarit hos vet. med Samira idag iaf så ja ha inte kunnat vara här inne så mkt.. uppd. hennes tråd om en stund:)

Annkis54
0

#5 vad vägde han när han föddes??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miapia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

detta forum är som ett gift eller är det så att vi är väldigt trevliga hmm undra vad andra säjer om detta hehe

miapia
0

fick hem vågen i dag så tyvärr kunde jag inte väga i all uppståndelse här men nu väger han 85 gram ialflal efter 1 dygn

Kittentotts-deleted
0

Skojigt, hmmm Nja! Va på Ullared idag med gubben, och när jag kom hem låg det pads över hela huset, såg ut som snö bollar, ja Merlin älskar dem! Kan inte sitta med en hög sådanda utan han snor en efter en. Har nog varit dämpad idag då Ullared är en tröttsam plats som de flesta nog vet Skrattande Mindre roligt imorse med Eliza, jag satt på min säng o klädde på mig, såg en massa blod droppar, sen ser jag Eliza med ett öga helt blodigt, någon hade rivit henne i ögonvrån, tack o lov va det ingen fara. Klipp klorna tänker ni nuSkrattandeJa säger jag, på de små!

Nästa vecka ska jag flyga första gången i mitt liv, med mig tar jag en förväntans full 9 åring för inte skräma slag ur katten får han sitta med den i knät tror jagFörvånadSka flyga 1 timme t Stockholm, men men! Jag vet jag hade något mer att berätta, men kommer inte på det nu

miapia
0

hehe man saknar dig carina hehe

Annkis54
0

#8…gud vad maffig han ser ut

#10 ska du leverera katt Carina??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Uffe
0

Att försvinna en hel dag fodrar tillstånd och skall sökas två veckor i förväg Cool

miapia
0

japp det kommer bli en stor hanne detta om allt går braSkrattande

miapia
0

ja du kittento lilla du måste lägga in om tillstånd 

detta blir skadestånd nu  så nu får du komma med ett gott skratt åt oss*ler*

Uffe
0

Japp, minst 300 inlägg på en timmaSkrattande

Kittentotts-deleted
0

JassåFörvånad Gäller detta även om man åker 15.25 fr Landvetter och står på Landvetter kl 18,40 igenSkrattande

Snabba turer här förstår du uffe!

Annki jag ska flyga hem Disney.

miapia
0

måste ner till scandic hotel en  runda min syster är kock där hehe

skall se vad hon har fått gott på spisen hehe

Uffe
0

Det är till att flyga riktigt första gången, fram och tillbaka i en hast

Papris
0

Hej Carina! Va kul att disney får nytt hem snart!!! Fast jag tror inte att du får ha katten i knät =)

Kittentotts-deleted
0

#20 Jo men det ska jag få, det är sagt så. Någon mer som flugit innan med katt, om inte så åker jag inte.

IdaJ
0

Det är nog inget problem att få ha katten i knät bara du har en bra bur till den… De får nog inte vara lösa i planet.

Kittentotts-deleted
0

Pratade med SAS nu precis, och jag får ha katten me dmig i väskan inne i kabinen.Phu blev lite skärrad ett tag, vill ju inte ha den i baage utrymmet som väsnas liksom.

Papris
0

Ja du får ha katten me dig i kabinutrmmet, men du får inte ha den lös liksom… Har flugit många gånger med katt… o de verkar inte ha några större bekymer av det vad jag har märkt.

Kittentotts-deleted
0

Skrattande#24 Nä det hade sett ut med lösa missar i kabinrummet. Man får inte ens öppna buren, detta av säkerthetsskäl, kan ju säga jag är glad för dessa regler, För tänk er en ilksen katt flyga omkring i kabinenPenga mun

Papris
0

#25 Ska se ifall min mamma jobbar på onsdag, då ska jag säga till henne att hålla utsikt efter en vit perserpojke!!!

Kittentotts-deleted
0

Hon kanske känner igen oss!

Papris
0

Det gör hon säkert om hon skulle se er!!!